Ktory bank

Data: 2009-04-09 21:52:48
Autor: monosoft
Ktory bank
Ktory bank sam pilnuje poprawnosci swoich prowizji i nie kaze sobie udowadniac ze zrobil blad - i jesli zroce mu uwage ze sa zle naliczone np za poprzeni miesiac, to nie kaze mi przysylac dowodow, tylko sam sprawdzi historie konta i wyprostuje swoje bledy? Zirytowal mnie Eurobank, ktory jak byk pobral jednego dnia za to samo prowizje i kaze sobie jeszcze przysylac zrzuty ekranu. Szukam innego ktory powaniej traktuje swoje wlasne bledy (i szanuje klienta)

mS

Ktory bank