Który bank (przelew zagraniczny jednorazowo)

Data: 2010-03-11 11:49:01
Autor: plusz
Który bank (przelew zagraniczny jednorazowo)
On 11 Mar, 20:21, "kopszmercen" <blabla....@vip.pl> wrote:

1. Gdzie najbardziej opłaca się puścić jednorazowo przelewem 5000 USD do
Azji?

Azja jest dość duża ... Indie inaczej obsługują przelewy niż Korea.
musisz sprecyzować pytanie - mi na Andamany wysłać się nie udało i
zawiozłem gotówkę :)

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-03-11 20:53:03
Autor: kopszmercen
plusz wrote:
[...]

Do Indonezji

Który bank (przelew zagraniczny jednorazowo)