Który cruiser.

Data: 2012-05-14 19:20:21
Autor: Yogi\(n\)
Który cruiser.
Użytkownik "Karach" <karach@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fb0da7c$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
Rozważam yamahę midnight star lub shadowkę sabre (mój zakres cenowy to jakieś 20 tys, więc odpadają np. VTX, choć bardzo mi sie podobają). Ze

Ważę podobnie, wzrostu mam ciut mniej i doświadczenie sprzed dwudziestu lat z MZ/ETZ. Kupiłem w zeszłym roku shadowkę 1100 i mogę szczerze polecić - nic się nie wali (o ile oczywiście nie przejeżdżasz zakrętów z prędkością 5 km/h), mocy a zwłaszcza momentu pod dostatkiem, tj.elastycznie i przyspiesza z moim cięzkim dupskiem na kazdym biegu bez problemu. Rzecz jasna nie poprujesz na tym jak wiatr, trochę bardziej jak lodołamcz ;-) ale daje radę w zupełności. Banan na pysku i "fun" jak należy, choć pierwsze zakręty po tak długiej przerwie jak moja raczej bezstresowe nie były. Najlepiej przejdź się wśród znajomych, dosiądź dwóch, trzech maszyn spośród branych pd uwagę (można też w ASO ;-) i przymierz się. Sety w shadowce są dla kogoś mojego wzrostu lub nawet trochę niższego, Ty możesz mieć trochę za dugie nogi. Yamahy nie brałem pod uwagę, bo za drogie były, choć np.midnight star bardzo mi się podoba.

--
Yogi(n)

Który cruiser.