Który dokument jest najlepszym źródłem wiedzy o przyczynach katastrofy smoleńskiej?

Data: 2011-08-03 14:08:42
Autor: Przemysław W
Który dokument jest najlepszym źródłem wiedzy o przyczynach katastrofy smoleńskiej?

     Raport MAK 12145 9%
     Raport komisji Jerzego Millera 50549 39%
     Raport prokuratury wojskowej 8469 6%
     "Biała Księga" PiS 33331 25%
     Inny dokument 2437 2%
     Wszystkie są tak samo dobre 3827 3%
     Nie interesuje mnie to

Ogółem oddano głosów: 131557

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/miller-odpowiada-macierewiczowi-pan-tego-nie-zmien,1,4811872,wiadomosc.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-03 14:12:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1bdoe$khr$1inews.gazeta.pl...

[...]

 Najważniejszym źródłem wiedzy są odchody Alika. Z nich można wywróżyć wszystko!

BomBel

Który dokument jest najlepszym źródłem wiedzy o przyczynach katastrofy smoleńskiej?