Który dostawczak ma przestrzeń ładunkow ą wysoką na 215cm?

Data: 2016-08-11 15:56:24
Autor: Artur Miller
Który dostawczak ma przestrzeń ładunkow ą wysoką na 215cm?
Jak w tytule. Najlepiej nie typu "plandeka" i taki, którym mozna jeździć z kategorią B.

Musze przewieźć szafę rackową ze sprzętem, na palecie, a nie mogę jej położyć :/

pozdr

AM

Data: 2016-08-11 16:38:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2016-08-11 o 15:56, Artur Miller pisze:
Jak w tytule. Najlepiej nie typu "plandeka" i taki, którym mozna jeździć
z kategorią B.

Musze przewieźć szafę rackową ze sprzętem, na palecie, a nie mogę jej
położyć :/

Master H3 powinien dać radę.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2016-08-11 17:52:00
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-08-11 o 16:38, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

hm... co prawda "Wysokość użyteczna 2 144" ale "Wysokość otworu drzwiowego 1 820". czyli "zmieści się, ale nie wejdzie" :)

ale dzięki za namiar

a.

Data: 2016-08-11 17:58:15
Autor: sirapacz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunko wą wysoką na 215cm?

hm... co prawda "Wysokość użyteczna 2 144" ale "Wysokość otworu
drzwiowego 1 820". czyli "zmieści się, ale nie wejdzie" :)

to może coś skrzyniowego? tylko, że bez plandeki więc albo owijasz 3 rolkami celofanu albo owijasz folią i pasami?

daleko musisz to poturlać?

Data: 2016-08-11 18:20:26
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-08-11 o 17:58, sirapacz pisze:

[...]

800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)

wygląda, że zabudowa typu "kontener" da radę, 220cm wysokości.
http://fraikin.pl/upload/2016/01/Daily-1-1.png (nie reklamuję firmy...:) )

o, i z windą. organizowanie widlaka odpadnie.

amen

a.

Data: 2016-08-11 23:02:49
Autor: sirapacz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunko wą wysoką na 215cm?

800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)

To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie znaleźć:P

wygląda, że zabudowa typu "kontener" da radę, 220cm wysokości.
http://fraikin.pl/upload/2016/01/Daily-1-1.png (nie reklamuję firmy...:) )

mierzyłeś z nóżkami? troche to na styk - musialbys niemalże idealnie wsunąć bez ustawiania skosem.

z ciekawości - czemu nie może leżeć? boisz się, że się porysuje czy po prostu ze sprzętem jest ta szafa?

Data: 2016-08-11 23:23:26
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-08-11 o 23:02, sirapacz pisze:

[...]

215 razem z paletą jest.

z ciekawości - czemu nie może leżeć? boisz się, że się porysuje czy po
prostu ze sprzętem jest ta szafa?

pusta jechałaby w kartonach :) szafa jest napchana gratami, w tym hydraulika, zbiornik na wodę itp. Po testach nadal będzie trochę wody w rurach, nie chcę, żeby gdzieś wyciekła w niekontrolowany sposób. ustrojstwo skomplikowane, dużo elektroniki w środku, takiej delikatnej i takiej 3x380V więc lepiej nie ryzykować :)

a.

Data: 2016-08-12 00:51:59
Autor: sirapacz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunko wą wysoką na 215cm?

pusta jechałaby w kartonach :) szafa jest napchana gratami, w tym
no wlasnie nie moglem zrozumiec po kiego grzyba zlozona chcesz wiezc:)

[...]

hydrofornia w szafie rackowej:) tego nie grali jeszcze ;P

Data: 2016-08-12 00:37:42
Autor: yabba
Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:noip6f$usi$1portraits.wsisiz.edu.pl...

800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)

To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie znaleźć:P

Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2016-08-12 00:50:21
Autor: sirapacz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunko wą wysoką na 215cm?

Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

pewnyś? star sam z siebie waży dobre 3-3,5 tony a gdzie ladowaność?:)
czytalem o sfalszowanych kwitach ze star do 3,5dmc ale to lipa ewidentna:)

Data: 2016-08-12 11:18:24
Autor: yabba
Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:noivg3$3cl$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

pewnyś? star sam z siebie waży dobre 3-3,5 tony a gdzie ladowaność?:)
czytalem o sfalszowanych kwitach ze star do 3,5dmc ale to lipa ewidentna:)

Masz rację. Przepraszam, źle pamiętałem parametry. Ładowność była 3,5t.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2016-08-12 20:00:07
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-08-12 o 11:18, yabba pisze:

[...]

Miał 3,4T wagi plus 3,5T ładowności, razem prawie 6,9T.
Krótki ZIŁ (nie pamiętam numerka) wywrotka, zdaje się mieścił
w 3,5T DMC, ale dzisiaj to już zabytek.
Chodzi mi o wynalazek którym jeździł bohater serialu "Daleko
od szosy".

Pozdrawiam

Data: 2016-08-12 08:17:52
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-08-12 o 00:37, yabba pisze:
[...]

dzięki, ale jechać 1600km starem mi sie nie usmiecha :P
chyba, że przy https://www.youtube.com/watch?v=my_RLbtJVzI

:D

a.

Data: 2016-08-12 11:22:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunkową wysoką na 215cm?
Hello yabba,

Friday, August 12, 2016, 12:37:42 AM, you wrote:

800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)
To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie
znaleźć:P
Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

Masa własna 3400 kg, ładowność 3.5t czyli jednak C1.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Star_742

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-08-12 18:00:46
Autor: Budzik
Który dostawczak ma przestrzeń ładunkową wysoką na 215cm?
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

[...]

Widziałem ostatnio takiego mascota - masa własna ok 3,5, ładownosc pare kg i razem < 3,5.
Tylko z ładunkiem trzeba wagi omijac bo tam pewnie z 4-5 ton spokojnie włożysz...

Data: 2016-08-16 21:43:35
Autor: jerzu.xyz
Który dostawczak ma przestrzeń ładunkową wysoką na 215cm?
On Thu, 11 Aug 2016 15:56:24 +0200, Artur Miller <nomail@nomail.com>
wrote:

Jak w tytule. Najlepiej nie typu "plandeka" i taki, którym mozna jeździć z kategorią B.

Iveco Daily 35. Wersja z najwyższym dachem powinna dać radę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Który dostawczak ma przestrzeń ładunkow ą wysoką na 215cm?