Kt髍y dysk 1,5G ?

Data: 2011-04-27 14:24:10
Autor: =Marcos=
Kt髍y dysk 1,5G ?
Witam !

Do wyboru:

Powinny wszystkie wytrzymac 1,5G, to nie jest zbyt silny wstrzas.
Np. WD deklaruje, ze w czasie pracy dysk wytrzyma 30G.

--
;]

Data: 2011-04-27 17:07:03
Autor: VSS
Kt髍y dysk 1,5G ?
W wiadomosci:ip91pi$4jj$1@inews.gazeta.pl,
=Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> nastukal:
Witam !

Do wyboru:

Powinny wszystkie wytrzymac 1,5G, to nie jest zbyt silny wstrzas.
Np. WD deklaruje, ze w czasie pracy dysk wytrzyma 30G.

a czy ja gdzies pytalem o wytrzymalosc na przeciazenia ?

--
VSS

Data: 2011-04-27 18:28:11
Autor: Mateusz
Kt贸ry dysk 1,5G ?
U偶ytkownik VSS napisa艂:
[...]

W temacie? :)

Data: 2011-04-27 19:12:00
Autor: VSS
Kt贸ry dysk 1,5G ?
W wiadomo艣ci:ip9g6q$7tg$1@news.onet.pl,
Mateusz <mateusznospam@vp.pl> nastuka艂:
a czy ja gdzies pytalem o wytrzymalosc na przeciazenia ?

W temacie? :)

gdzie w temacie uzy艂em s艂owa "wytrzyma艂o艣膰" lub "przeci膮zenie" ??

--
VSS

Data: 2011-04-27 19:28:31
Autor: identifikator: 20040501
Kt贸ry dysk 1,5G ?
gdzie w temacie uzy艂em s艂owa "wytrzyma艂o艣膰" lub "przeci膮zenie" ??

niewiem ch艂opaki, ale my艣l臋, 偶e powinni艣cie zacz膮膰 si臋 leczy膰...

Data: 2011-04-29 18:33:36
Autor: Gorzelnia w Pu艂tusku
Kt贸ry dysk 1,5G ?
U偶ytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ip9ip1$ice$1news.onet.pl...
[...]

niektrym po prostu brakuje poczucia humoru, lub pewnego dystansu do samego siebie.
bad藕 po prostu inteligencji, brutalnie m贸wi膮c.

Kt髍y dysk 1,5G ?