Który kandydat PO wygra wybory w Gdańsku?

Data: 2019-01-14 18:07:03
Autor: A. Filip
Który kandydat PO wygra wybory w Gdańsku?
Prezydent nie żyje, niech żyje prezydent!
Prezydenta zabijają, finał WOŚP toczy się dalej.

--
A. Filip

Data: 2019-01-14 18:21:25
Autor: Lord Donald
W dniu 14.01.2019 o 18:07, A. Filip pisze:
Prezydent nie żyje, niech żyje prezydent!
Prezydenta zabijają, finał WOŚP toczy się dalej.

Raczej PO ma z głowy już Gdańsk. Nawet w gdańsku nie musieli rozpisywać referendum kryminalna przeszłość vipa z PO zrobiła swoje.

Data: 2019-01-15 15:19:31
Autor: Bruno Brunowski
Który kandydat PO wygra wybory w Gdańsku?
"Ostatnie wybory samorządowe dały jednoznaczne zwycięstwo śp. Pawłowi Adamowiczowi. W związku z tym PiS podjęło decyzję, aby nie wystawiać własnego kandydata w przedterminowych wyborach prezydenta Gdańska - przekazał Polskiej Agencji Prasowej prezes PiS Jarosław Kaczyński."  A teraz możesz Przeprosić i Sp...

--
Bruno

Data: 2019-01-16 08:37:00
Autor: `Pajdak
Który kandydat PiS wygra wybory w Gdańsku?
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Własciel kota doskonale zdaje sobie sprawę, że jego kandydat dostałby ostre
lanie!

--
Pajdak

Data: 2019-01-16 09:31:53
Autor: u2
W dniu 16.01.2019 o 08:37, świr pisze:
Własciel kota doskonale zdaje sobie sprawę, że jego kandydat dostałby ostre
lanie!

grozisz świr ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-16 08:57:06
Autor: u2
W dniu 16.01.2019 o 00:19, Br Br pisze:
[...]

ano mowa miłości w wykonaniu Br Br, post bez ujadania na pis i kaczyńskiego stracony dla Br Br:)))))))))))

Data: 2019-01-14 20:17:37
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2019-01-14 o 18:07, A. Filip pisze:
Prezydent nie żyje, niech żyje prezydent!
Prezydenta zabijają, finał WOŚP toczy się dalej.

Słyszałeś o przyzwoitości?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2019-01-15 08:30:19
Autor: Pajdak
Który kandydat PO wygra wybory w Gdańsku i dlaczego z PiS?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+xc34nubk3f-j1e1@wp.eu...
Prezydent nie żyje, niech żyje prezydent!
Prezydenta zabijają, finał WOŚP toczy się dalej.

Zapytaj o to M.Morawieckiego i własciela kota.

--
Pajdak

Data: 2019-01-15 17:24:40
Autor: Pisiorowy Escobar
Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> napisał(-a):

W dniu 2019-01-14 o 18:07, A. Filip pisze:
> Prezydent nie żyje, niech żyje prezydent!
> Prezydenta zabijają, finał WOŚP toczy się dalej.

Słyszałeś o przyzwoitości?

przyzwoitość w wykonaniu pisiorkowych szczurów ? :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Który kandydat PO wygra wybory w Gdańsku?