Ktory lancuch 8spd?

Data: 2009-10-11 19:52:11
Autor: kml
Ktory lancuch 8spd?

Uzytkownik "miko" <zombie32167@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3226025d-5b10-4ada-a2cf-1686ad03b775k4g2000yqb.googlegroups.com...

kmc x8.93 <- podobno tansze shimano, jakies recenzje?

Moje doswiadczenia z KMC sa raczej kiepskie, lancuchy tanie ale ciezko krótko zywotne. Jedynie Z9000 (czy tez model sprzedawany pod ta nazwa) jakos lepiej sie trzymal.

wipermann 804 lub 808 <- prawda ze slabo sie zmienia na nich biegi?

Chcialem kupic ale uznalem, ze 70 PLN to za duzo za niego.

sram <- nawet nie wiem ktory model by mi pasowal, wymieniam bo widze
sporo pozytywnych opinii

KIEDYS pc38/48 byly ok teraz nie wiem.

Kupilem teraz nowa kasete i lancuch shimano hg-50 - zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac. Cudów nie oczekuje ale licze, ze wyrobie wiecej niz 1k km.

kml
Last update 04/10/2009 naped na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Ktory lancuch 8spd?