Data: 2011-10-07 20:50:58 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Który lepszy | |
luk pisze:
Cześć, Nie znam transalpa, Wady beemki: -nieelastyczne przeguby kierunków, kruche szkła kierunków -źle prowadzone przewody elektryczne przy główce ramy lub słaba jakość przewodów skutkująca ich pękaniem -potrafi się przycinać stacyjka (ciężko włączyć blokadę kierownicy) -słabe mocowanie lampy - "wylata". Przykleiłem kropelką. -kiepskie dopasowanie plastików na konsoli - ale to chyba każdy motong tak ma -źle chodzi zegarek elektroniczny Jeśli chodzi o awarie: -poprzedni właściciel wymienił na gwarancji moduł ABS -wymieniłem pompę tylnego hamulca - wieszała się -maszyna gasła mi podczas jazdy - problem ze stykami w stacyjce. Poprawiłem - działa -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2011-10-10 13:31:03 | |
Autor: greg | |
Który lepszy | |
siema
Ja nie znam bmw tzn jeździlem nim troche, ale malo. Poza tym jezdzilem Dakarem a to troche inne jest od zwyklego, wiec nie wiem czy sie liczy. Transalpa mam od 4 lat, model '99 czyli to jest jeszcze 600cc - ostatni rok produkcji tegoż, przejechalem nim okolo 15 tys km, obecny przebieg 42kkm. W międzyczasie jeździłem także v-stromem 650. W moim transalpie nie wystepuje zadna z usterek wymienionych przez przedpiścę. .. W porównaniu z bmw a także v-strom jakosc wykonania i trwalość plastikow, wlączników, pstryczków elektryczków, kabelków itp jest dużo wyższa. Żadnych awarii elektryki nie miałem. W ogóle żadnych awarii nie miałem. Z całej sily potwierdzam opinie o absolutnej bezawaryjności tego modelu. Jak jest w modelach które rozważasz do zakupu - nie wiem, są bardziej plasticzane i bardziej drogowe ale chyba za dużo tam nie popsuli. Wady w porównaniu z f650gs: ciężki jak cholera, wysoko środek ciężkości, więcej pali, kiepskie światło wada względna - wysoko siodło - tzn dla mnie okej bo jestem wysoki, ale jeśli jesteś niski to trzeba się przejechać i sprawdzić generalnie oba są okej, v-strom też okej, dla dużego faceta suzuki i honda będą wygodniejsze z tych trzech suzuki ma najdynamiczniejszy silnik, najlepsze światła, najlepsze hamulce (miałem wersję z abs więc to trochę nieporównywalne), najwygodniejszą pozycję (jak dla mnie), najlepszą owiewkę (fabryczną), jak z awaryjnością - nie wiem. pozdro greg "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote in message news:j6nhnk$6mp$1inews.gazeta.pl... luk pisze: |
|
Data: 2011-10-10 21:00:40 | |
Autor: Ern | |
Który lepszy | |
dla dużego faceta suzuki i honda będą wygodniejsze Jakość wykonania Vstroma rzeczywiście nie jest najwyższa, ale nie ma też tragedii. Za to awaryjność - mój ma już prawie 50kkm (od nowości) - nie dzieje się nic poza normalną eksploatacją. Ostatnio przy wymianie opon widziałem takiego co miał ponad 80 kkm i też się nic 'nienormalnego' nie działo. Także w temacie awaryjności jest bardzo dobrze ;) Pzdr, Ern |
|