Który lodowiec w listopadzie?

Data: 2009-09-05 14:13:14
Autor: Jurek
Który lodowiec w listopadzie?
On 4 Wrz, 14:21, Kobalt <tea...@interia.pl> wrote:
Witam wszystkich.
Byłem w Kaprun, na Hintertuksie i na Stubaiu.
Chcę w listopadzie pojechać z synem na narty - co polecacie oprócz
tych lodowców?
Z góry dziękuję za podpowiedzi!

Pozdrawiam
Kobalt

Soelden,Pitztal

Data: 2009-09-08 00:12:57
Autor: Kobalt
Który lodowiec w listopadzie?
Dzięki, Jurek - gdzie najlepiej zamieszkać, żeby pojeździć na Pitzdal?

Data: 2009-09-09 17:00:04
Autor: mzmich88
Który lodowiec w listopadzie?
czesc, takze mnie interesuje mnie mozna super tanio przenocowac?

michal

Data: 2009-09-10 01:53:39
Autor: Kobalt
Który lodowiec w listopadzie?
Mnie nie interesuje, gdzie tanio przenocować, ale gdzie DOBRZE
przenocować - nie chodzi nawet o konkretne pensjonaty, ale ładną,
"klimatyczną" miejscowość.

Data: 2009-09-16 20:26:50
Autor: DRAMA
Który lodowiec w listopadzie?
Cze,
On 9 Wrz, 17:00, "mzmich88" <USUNTOmichal...@poczta.fm> wrote:
czesc, takze mnie interesuje mnie mozna super tanio przenocowac?

Jesli chodzi o "tanio" to raczej nie Soelden. Nie wiem, czemu, jest
tam znacznie drozej, niz np na Tuxie.
Biorac pod uwage ograniczenia listopadowe zdecydowanie wole Tuxa.

Pozdr,
MDR

Data: 2009-09-17 12:58:21
Autor: gajowy
Ktůry lodowiec w listopadzie?
DRAMA wrote:

> [...]

tam znacznie drozej, niz np na Tuxie.
Biorac pod uwage ograniczenia listopadowe zdecydowanie wole Tuxa.

Soelden otwierają dopiero 21 listopada, a w dodatku,
może się zdażyć, że to co będzie do jazdy częściowo
będzie zajęte pod zawody inauguracyjne PŚ.

Soelden to b. fajne miejsce ale szkoda go na listpad (IMHO).

   gajowy

....carve diem

Który lodowiec w listopadzie?