Który monitor wybrać?

Data: 2009-02-23 14:13:35
Autor: Maru
Który monitor wybrać?
Witam, już od dłuższego czasu przymierzam się do zmiany już trochę wysłużonego monitora, póki co ceny na razie stoją w miejscu. Nie musi być to HiTech, ot do domowego użytku.
Zakres cenowy do ok. 700 pln, rozdzielczość 1680x1050, wyjście DVI.
Wypatrzyłem kilka modeli na Vobis:

Monitor 20" TFT Philips 200CW8FB (panel TN) -- 599 pln
Monitor 20" TFT Samsung SyncMaster 2043BW (panel TFT) -- 719 pln
Monitor 20" TFT Samsung SyncMaster T200 (panel TN) -- 719 pln
Monitor 22" TFT Philips 220CW8FB (panel TN) -- 699 pln

Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży, co o nich sądzicie?

Data: 2009-02-23 16:46:47
Autor: Szymon Machel
Który monitor wybrać?

Użytkownik "Maru" <m.grucel@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży, co o nich sądzicie?

Mogę tylko powiedzieć, że 22 jest "w sam raz". Oczywiście panoramiczny.
19 cali w panoramie to nieduży monitor.

Szymon

Data: 2009-02-24 00:25:54
Autor: animka
Który monitor wybrać?
Szymon Machel pisze:
[...]

Cieszę się, ze kupilam 19-stkę, a nie większy. I tak sam ekran ma 42 cm (szer), wysokość 26 cm. Teraz mam więcej miejsca na biurku i z tyłu monitora postawilam sobie ruter i inne takie drobiazgi.

--
animka

Data: 2009-02-24 06:58:42
Autor: KILu
Który monitor wybrać?
animka wrote:
Cieszę się, ze kupilam 19-stkę, a nie większy.

Tak sobie tlumacz... ;)

k,

Data: 2009-02-24 15:09:28
Autor: Skalski
(OT)Który monitor wybrać?
animka napisał(a):

Cieszę się, ze kupilam 19-stkę, a nie większy. I tak sam ekran ma 42 cm (szer), wysokość 26 cm. Teraz mam więcej miejsca na biurku i z tyłu monitora postawilam sobie ruter i inne takie drobiazgi.

"...inne takie drobiazgi" :)

http://img6.imageshack.us/img6/2954/pcforwomen.jpg  (60KB)

--
ks

Data: 2009-02-24 08:24:29
Autor: Maru
Który monitor wybrać?
Szymon Machel pisze:
[...]

Głównym kryterium niestety jest cena, a miałem okazję oglądać i porównać na żywo ten sam obraz na kilku monitorach. W moim odczuciu Philips dawał najbardziej wyraźny obraz spośród innych, małe napisy były dość ostre i nie trzeba było się wpatrywać co tam pisze. Oczywiście są dużo lepsze monitory, ale trzeba wyłożyć ponad tysiąc złotych.
Powiem szczerze, że skłaniam się ku Philipsowi, wahałem się co do rozmiaru 20" czy 22".

Maru

Data: 2009-02-24 19:00:02
Autor: Dominik
Który monitor wybrać?
poszukaj w produktach LG
chyba jako jedyna firma dają pełna gwarancję na wypalone pixele na 30 dni (jeśli jakis padnie - wymiana LCD)
a własnych doświadczeń mogę polecić L227WT ale jak widzę, kosztuje on obecnie około 900 zł :(

Dominik

Data: 2009-02-25 13:44:21
Autor: Maru
Który monitor wybrać?
Dominik pisze:
[...]

Z Philipsem chyba będzie już kiszka, bo w Vobisie model 22" już w zasadzie poza zasięgiem, a 20" też już niewiele zostało. Ale z LG wypatrzyłem model LG W2252TQ-PF -- 700 pln, wprawdzie tylko na zamówienie w sklepie komputerowym, ale chyba wart zastanowienia?
Nie wiem co sądzić o marce GateWay, model HD 2201 HDMI/DVI/HDCP (cena 730 pln).

Data: 2009-02-25 19:45:31
Autor: Dominik
Który monitor wybrać?
Gateway sobie odpuść. Na forach masa jest informacji o tym, że ludzie kupili nowe LCD, które np. miały zahasłowany wygaszacz ekranu. Zachodzi podejrzenie, że nowe Gateway'e w Polsce to używki spoza granic Poslki, po odświeżeniu.
Na temat  L2252TQ-PF poszukam czegoś wiarygodnego i jeśli znajdę - dam znać.

Dominik

Data: 2009-02-26 09:17:57
Autor: Maru
Który monitor wybrać?
Dominik pisze:
[...]

Dzięki, chyba coraz bardziej będę się skłaniał ku LG. Mam nadzieję, że przed zakupem będę miał szansę zobaczyć na żywo dany monitor.

Maru

Data: 2009-02-26 17:19:38
Autor: Dominik
Który monitor wybrać?
Jeśli jesteś z Wawy, zapraszam do siebie (L227WT) na oglądanei i sprawdzenie możliwości LCD :)

O wymienionym przez ciebie LCD znalazłem pozytywne opinie:
http://www.testberichte.de/p/lg-electronics-tests/w2252tq-pf-testbericht.html

Testberichte jest naprawdę dobrym  i wiarygodnym

Dominikserwisem.

Data: 2009-03-02 08:34:23
Autor: Maru
Który monitor wybrać?
Dominik pisze:
[...]

Wielkie dzięki za linka, niestety do Wawy mam 300 km;)
Z wyborem monitora nastąpiła zmiana :( ten model owszem jeszcze jest do zamówienia, ale już przy nowym przeliczniku i kosztuje prawie 850 pln.
Wziąłem W2242T, może i wg testów trochę gorszy, ale w cenie 649 pln.
Myślę, że do domowego użytku w zupełności mi wystarczy.

Pozdrawiam, Maru

Data: 2009-02-23 19:45:24
Autor: Chichotek
Który monitor wybrać?
Był 23 luty (poniedziałek) gdy o godz. 14:13 *Maru* napisał(a):

Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży, co o nich sądzicie?

Bardzo fajny jest HP w2007h, ale w Vobisie jest on dosc drogi, mozna znaleźć
taniej. IMO 21 lub 22 to teraz standard, najlepiej skupic sie na rozmiarze
24.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-02-24 09:21:04
Autor: Leszek
Który monitor wybrać?
Chichotek pisze:
[...]

A ja parę miesięcy temu przesiadłem się z 19' na 26' i nie zamieniłbym go na nic mniejszego.

Data: 2009-02-24 19:21:02
Autor: Chichotek
Który monitor wybrać?
Był 24 luty (wtorek) gdy o godz. 9:21 *Leszek* napisał(a):

A ja parę miesięcy temu przesiadłem się z 19' na 26' i nie zamieniłbym go na nic mniejszego.

To fajnie, ale autor nie chce nic tak duzego.

Data: 2009-02-26 15:16:09
Autor: GAD Zombie
Który monitor wybrać?
Maru pisze:
Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży, co o nich sądzicie?

Moze jak chcesz zmiescic sie w granicach cenowych, to poszukaj tez w innych sklepach? Vobis do tanich nigdy nie nalezal i to samo mozna gdzie indziej kupic duzo taniej. Polecam sprawdzony sklep: kdo.pl

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

Który monitor wybrać?