Który monitor wybrać?

Data: 2009-02-23 19:45:24
Autor: Chichotek
Który monitor wybrać?
Był 23 luty (poniedziałek) gdy o godz. 14:13 *Maru* napisał(a):

Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży, co o nich sądzicie?

Bardzo fajny jest HP w2007h, ale w Vobisie jest on dosc drogi, mozna znaleźć
taniej. IMO 21 lub 22 to teraz standard, najlepiej skupic sie na rozmiarze
24.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-02-24 09:21:04
Autor: Leszek
Który monitor wybrać?
Chichotek pisze:
[...]

A ja parę miesięcy temu przesiadłem się z 19' na 26' i nie zamieniłbym go na nic mniejszego.

Data: 2009-02-24 19:21:02
Autor: Chichotek
Który monitor wybrać?
Był 24 luty (wtorek) gdy o godz. 9:21 *Leszek* napisał(a):

A ja parę miesięcy temu przesiadłem się z 19' na 26' i nie zamieniłbym go na nic mniejszego.

To fajnie, ale autor nie chce nic tak duzego.