Który naj?: E51, 6160nav, E 61i, E65

Data: 2009-09-07 00:05:15
Autor: zyzio
Który naj?: E51, 6160nav, E 61i, E65
Adax pisze:
Witam! Zdobyłem kasę i mam możliwość wyboru Nokii: E51,  6160nav,
E61i,  E65. Skłaniam się do E51, ale może ktoś z Was podpowie inaczej.
B. proszę o opinie. Może w podobnej cenie mamy coś lepszego? Chodzi o
Symbiana i pracę z GPS. Pozdrawiam serdecznie.

Używam E51 od 1,5 roku, raz straciłem wszystkie smsy (odebrane i wysłane), raz się zwiesił (podobno kwestia ladowarki) ale po reinstalacji systemu budzik i przypomnienia nie działają przy wyłączonym telefonie (jakiś bezsens). Siadła też głośność słuchawki.  Mało multimedialny (aparat to koszmarek), za to zgrabny i solidny, szybki w obsłudze i ładnie wygląda. Raczej do pracy a nie do zabawy.
Pozdrawiam
S.

Który naj?: E51, 6160nav, E 61i, E65