Który naj?: E51, 6160nav, E61i, E65

Data: 2009-09-01 10:04:56
Autor: Wycior
Który naj?: E51, 6160nav, E61i, E65
Skłaniam się do E51

Z innymi pozostałymi modelami styczności nie miałem, ale E51 używałem z powodzeniem sporo czasu i byłem zadowolony. System całkiem stabilny. Co najważniejsze z wymienionych E51 jest najszybsza (procesor) co odbija się na działaniu systemu i aplikacji. Jedynie z czystym sumieniem odradzam E65. Dlaczego? Ano jest kosmicznie wolna. Znajoma posiadała ten aparat i szczerze mówiąc już pisanie smsów przyprawiało o nerwy a należy podkreslić, że moja koleżanka nieszczególnie wykożystywała możliwości symbiana. Domniemam, że doinstalowanie kilku ciekawszych aplikacji zmuliłoby telefon na tyle, że użytkownik miałby ochotę wybadać jego oddziaływanie na pobliską ścianę.

--
Pzdr., Wycior

Który naj?: E51, 6160nav, E61i, E65