Ktory odtwarzacz DVD, jakiej firmy najlepiej sobie radzi z...

Data: 2010-09-11 14:48:42
Autor: ColgatesBilly
Ktory odtwarzacz DVD, jakiej firmy najlepiej sobie radzi z...
matroszkami i duzymi penndrajwami, pokazujac teksty z Matrochy, takze te dodane, zewnetrzne.

A moje jakis z tych Media Playerow ( typu Western Digital) potrafi to juz robic bezblednie
niezaleznie od rozdzielczosci i wielkosci pliku?

P-Kolgates

Data: 2010-09-11 17:34:15
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-11 13:48, ColgatesBilly pisze:
[...]

wiekszo¶ć "media playerów" potrafi

Data: 2010-09-11 22:25:47
Autor: ColgatesBilly
Ktory odtwarzacz DVD, jakiej firmy najlepiej sobie radzi z...
Obywatel "boxfish" <cicior@gazeta.pl> podejrzany w sprawie nr news:i6g7hq$fb2$1inews.gazeta.pl zeznal co nastepuje
[...]

To ktory jest najlepszy, zwazywszy na calosc osiagow i mozliwosci?
( co rusz sa nowe, ja widac mialem PH z Netgear EVA2000
http://www.frazpc.pl/aktualnosci/227641,Netgear-EVA2000-- -filmy-z-Internetu-na-TV.html

P-KoL

Data: 2010-09-12 18:30:06
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-09-11 21:25 ColgatesBilly napisał(a):

wiekszo¶ć "media playerów" potrafi

To ktory jest najlepszy, zwazywszy na calosc osiagow i mozliwosci?

Niezależnie od ceny? To zainteresuj się najnowszym modelem Popcorn Hour C-200. Miejsce na dysk wewnętrzny i napęd BD-ROM, Gigabit Ethernet, wy¶wietlacz LCD pozwalaj±cy m.in. chodzić po kolekcji empetrójek bez wł±czania TV, wielko¶ci prawie magnetowidu (nie jakie¶tam miniaturowe popierdułki jak WDTV).
http://www.ceneo.pl/4736651

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-09-15 18:11:13
Autor: jerzu
Ktory odtwarzacz DVD, jakiej firmy najlepiej sobie radzi z...
On Sun, 12 Sep 2010 18:30:06 +0200, Adam Dybkowski
<adybkows12@45wp.pl> wrote:

Niezależnie od ceny? To zainteresuj się najnowszym modelem Popcorn Hour C-200.
(...)
http://www.ceneo.pl/4736651

Za tyle to można mieć PS3 z 250GB HDD.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-15 22:15:26
Autor: boxfish
<adybkows12@45wp.pl>  wrote:

[...]

albo lodówkę czy pralkę, tylko co to ma wspólnego z uniwersalno¶ci± w odtwarzaniu  ?

Data: 2010-09-16 20:56:02
Autor: jerzu
On Wed, 15 Sep 2010 22:15:26 +0200, boxfish <cicior@gazeta.pl> wrote:

albo lodówkę czy pralkę, tylko co to ma wspólnego z uniwersalno¶ci± w odtwarzaniu  ?

Nic, zupełnie nic.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-11 17:49:58
Autor: Chris
[...]

Mam WDTV gen2 i na razie nie spotkałem niczego czego bym nie odpalił.

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-09-11 20:54:14
Autor: AW
W dniu 2010-09-11 17:49, Chris pisze:
[...]

Co masz na my¶li pisz±c "odpalił". Chodzi ci o to, że odtwarza film, czy potwierdzasz, że czyta napisy zakodowane wewn±trz MKV?

AW

Data: 2010-09-13 00:24:28
Autor: Tomasz Ławniczak
W dniu 2010-09-11 20:54, AW pisze:

Co masz na my¶li pisz±c "odpalił". Chodzi ci o to, że odtwarza film, czy
potwierdzasz, że czyta napisy zakodowane wewn±trz MKV?

  A dlaczego by nie miał czytać. Napisy może czytać te zakodowane z MKV oraz z pliku zewnętrznego... nie widzę z tym żadnego problemu. Mam WD TV Live.
Tomek

Data: 2010-09-13 22:20:15
Autor: AW
W dniu 2010-09-13 00:24, Tomasz Ławniczak pisze:
[...]

A ja widzę problem, nie tyle z WD co z twoj± odpowiedzi±.
Napiszę jeszcze raz.
Czy WD czyta napisy "zaszyte" w plikach MKV?
Tak, czy nie?
Bez żadnych plików zewnętrznych z napisami.

AW

Data: 2010-09-14 00:37:17
Autor: Tomasz Ławniczak
W dniu 2010-09-13 22:20, AW pisze:
[...]

nie bardzo rozumiem co masz na my¶li w okre¶leniu "zaszyte"? Jak wiadomo MKV to kontener. Może w nim się znajdować film np w mpeg4, dĽwięk np w dts oraz różne napisy np w srt. Taki MKV bez problemu wd odtwarza. Je¶li chodzi o napisy "zaszyte" tzw txt... to oczywi¶cie nie odtworzy. TXT... to taki chyba "polski" wynalazek i takie napisy nie odtworzy wd w żaden sposób i "zaszyte" i jako plik zewnętrzny.
Je¶li co¶ wyja¶niłem to proszę bardzo!
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-09-14 01:13:30
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-09-14 00:37 Tomasz Ławniczak napisał(a):

[...]

Plik .mkv może zawierać w ¶rodku wiele ¶cieżek dĽwiękowych oraz wiele ¶cieżek napisów. I o te napisy zapewne chodziło. Nie dostarczane w zewnętrznych plikach tekstowych. Program VLC przykładowo daje do wyboru podczas odtwarzania .mkv napisy zaszyte w kontenerze Matroska (menu Obraz / ¦cieżka napisów). Podobnie jak i wiele innych programów pecetowych.

Nie ma z tym też problemu także mój Xtreamer. Widzi napisy wewn±trz .mkv jak i zewnętrzne (m.in. w formacie .srt). O "polski" format .txt nie ma co walczyć w urz±dzeniach stacjonarnych - po prostu nie jest rozpowszechniony na ¶wiecie.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-09-14 07:19:07
Autor: Tomasz Ławniczak
W dniu 2010-09-14 01:13, Adam Dybkowski pisze:
[...]

dokładnie tak samo odtwarza WD. Różnice między tymi odtwarzaczami s± raczej "kosmetyczne" i wynikaj± raczej ze sprawno¶ci programistów pisz±cych firmware.
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-09-16 12:56:23
Autor: Piotr
[...]

Odtwarzacze firmy Ferguson Ariva HDplayer 110 oraz 210 obsługuj± napisy w formacie .txt

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-09-16 21:06:19
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-09-16 12:56 Piotr napisał(a):

[...]

A w którym? Bo w pliku .txt mog± rezydować różne formaty.
I czy łykaj± napisy kodowane w CP1250 czy w UTF8?

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-09-15 21:15:31
Autor: AW
pisze:
[...]

Pisz±c "zaszyte" miałem wła¶nie na my¶li napisy... no wła¶nie jak to okre¶lić? zmuxowane (?) wewn±trz MKV.

AW

Data: 2010-09-20 19:20:16
Autor: Chris
[...]

Sorry że tak póĽno :)
WD czyta bez problemu pliki z napisami zaszytymi w MKV.
Sam przerabiam sobie filmy żeby były jedno plikowe, znaczy min. 1 ¶cieżka dĽwiękowa + napisy do tego, zbędne audio i napisy wywalam.

Data: 2010-09-21 00:41:42
Autor: Krzysztof Duchnowski
On 20.09.2010 19:20, Chris wrote:
W dniu 2010-09-13 22:20, AW pisze:
NapiszÄ™ jeszcze raz.
Czy WD czyta napisy "zaszyte" w plikach MKV?
Tak, czy nie?
Bez żadnych plików zewnętrznych z napisami.

Sorry że tak późno :)
WD czyta bez problemu pliki z napisami zaszytymi w MKV.
Sam przerabiam sobie filmy żeby były jedno plikowe, znaczy min. 1 ścieżka dźwiękowa + napisy do tego, zbędne audio i napisy wywalam.

To sprawdĹş to (~10MiB, napisy ASS):
http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/test.mkv

Dwie linijki napisĂłw:
1) karaoke, animacja koloru, animacja skalowania (żółto-czerwone)
2) animacja skalowania, animacja przesuwania, animacja koloru
(biało-niebieskie - zrezygnowałem z font embeded)

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
lista kompatibilnosci playerĂłw DVD - http://www.videohelp.com/dvdplayers

Data: 2010-09-21 09:37:22
Autor: Krzysztof Korab
Ktory odtwarzacz DVD, jakiej firmy najlepiej sobie radzi z...
On 21 Wrz, 00:41, Krzysztof Duchnowski <q...@cbpmgn.barg.cy> wrote:
To sprawdĽ to (~10MiB, napisy ASS):http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/test.mkv

Dwie linijki napisów:
1) karaoke, animacja koloru, animacja skalowania (żółto-czerwone)
2) animacja skalowania, animacja przesuwania, animacja koloru
(biało-niebieskie - zrezygnowałem z font embeded)

Widać widzi ale bez animacji, wy¶wietla jak zwykły TXT na dole.

Data: 2010-09-21 19:17:22
Autor: Krzysztof Duchnowski
On 21.09.2010 18:37, Krzysztof Korab wrote:

[...]

Widać widzi ale bez animacji, wyświetla jak zwykły TXT na dole.

W takim razie z mojego punktu widzenia nie obsługuje napisów ASS a
większość moich plików takie posiada (i to bardziej zaawansowane niż
moja prĂłbka).

Data: 2010-09-21 19:30:34
Autor: Chris
W dniu 2010-09-21 19:17, Krzysztof Duchnowski pisze:
[...]

To daj listę playerów co to obsługują prawidłowo.

Data: 2010-09-21 21:45:48
Autor: Chris
W dniu 2010-09-21 21:25, Krzysztof Duchnowski pisze:
[...]

Mam ale nie o to chodzi .... czy jakieś playery stacjonarne to obsługują ?? jeśli nie to po wuja ten test ... ??

Data: 2010-09-21 22:54:42
Autor: Krzysztof Duchnowski
On 21.09.2010 21:45, Chris wrote:

[...]

Poto, że napisałeś, że obsługuje ci napisy w MKV.
Test wykazał, że nie więc... trzeba zostawić temat na następne 5 lat ;P

Data: 2010-09-21 23:24:08
Autor: Chris
W dniu 2010-09-21 22:54, Krzysztof Duchnowski pisze:
[...]

Obsługuje, wszystkie napisy które były w twoim MKV zostały wyświetlone na TV więc jak najbardziej player zdał test :)

ps. Czy te twoje MKV i HTPC potrafi prać, zmywać i gotować ?? bo jak nie to do kusza z tym ... może za 5 lat :)

Data: 2010-09-22 19:38:31
Autor: Krzysztof Duchnowski
On 21.09.2010 23:24, Chris wrote:
[...]

Nie. Wiele moich filmĂłw ma inne cuda na kiju jak prowadzenie tekstu po
krzywej wektorowej czy zasłanianie/odsłanianie tekstu w odpowiednim
momencie zsynchronizowanym z dĹşwiekiem filmu. Bez tego to moĹĽna sobie
darować oglądanie.

ps. Czy te twoje MKV i HTPC potrafi prać, zmywać i gotować ?? bo jak nie to do kusza z tym ... może za 5 lat :)

Nie mam HTPC tylko biurkowca na Atomie i nie chcę żeby mi prał tylko
odtwarzał filmy które mam na dysku. Bez pełnej obsługi ASS to mogę nawet
nie zaczynać oglądania.

A to co twój WD robi to konwersja ASS na SRT - też mi obsługa.

Data: 2010-09-22 19:45:45
Autor: Chris
W dniu 2010-09-22 19:38, Krzysztof Duchnowski pisze:
[...]

Od tego mam laptopa z HDMI ..

ps. Czy te twoje MKV i HTPC potrafi prać, zmywać i gotować ?? bo jak nie
to do kusza z tym ... moĹĽe za 5 lat :)

Nie mam HTPC tylko biurkowca na Atomie i nie chcę żeby mi prał tylko
odtwarzał filmy które mam na dysku. Bez pełnej obsługi ASS to mogę nawet
nie zaczynać oglądania.

To juĹĽ nie mĂłj problem.

A to co twój WD robi to konwersja ASS na SRT - też mi obsługa.

Ważne że działa tak jak powinno czyli oglądając film mam na dole poprawie wyświetlaną listę dialogową czyli napisy.

Data: 2010-09-22 11:27:02
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-21 21:25,  *Krzysztof Duchnowski* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
On 21.09.2010 19:30, Chris wrote:

W takim razie z mojego punktu widzenia nie obsługuje napisów ASS a
większo¶ć moich plików takie posiada (i to bardziej zaawansowane niż
moja próbka).

To daj listę playerów co to obsługuj± prawidłowo.

Złóż sobie HTPC

Zapu¶ciłem ta próbkę na MPC HC i VLC - MPC nie dal rady nawet wy¶wietlić, VLC na ¶rodku ekranu - pierwsz± linię malutk± czcionk± na żółto, a drug± wołami na biało.
W takim razie jaki player na PC sobie z tym radzi?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-22 15:29:04
Autor: AW
W dniu 2010-09-22 11:27, Mirek Ptak pisze:

[...]

Mój VLC wy¶wietlił prawidłowo. Może masz star± wersję VLC? Moja to 1.1.4

AW

Data: 2010-09-23 10:18:34
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-22 15:29,  *AW* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To możliwe - sprawdzę w domu - w pracy mam rzeczywi¶cie jak±¶ wersję 0.9 :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-22 19:33:13
Autor: Krzysztof Duchnowski
On 22.09.2010 11:27, Mirek Ptak wrote:

[...]

Zapuściłem ta próbkę na MPC HC i VLC - MPC nie dal rady nawet wyświetlić, VLC na środku ekranu - pierwszą linię malutką czcionką na żółto, a drugą wołami na biało.
W takim razie jaki player na PC sobie z tym radzi?

MPlayer/SMPlayer - Linux/Win

Na Windows filtr DS o nazwie VSFilter (DirectVobSub) ktĂłry moĹĽesz
zainstalować samodzielnie ale jest też częścią FFDShow czy CCCP.
Podejrzewam, że do poprawnego działania potrzebny będzie jeszcze
HaaliMediaSpitter - rĂłwnieĹĽ jako samodzielna instalka albo wewnÄ…trz CCCP.
Mi tam zawsze karaoke w ASS chodziło pod windows z MPC czy ZoomPlayer
ale też zawsze używałem FFDShow (i to nawet najnowsze bety różnych
developerĂłw).
Zaraza zrobiÄ™ test z CCCP 2009-09-09 (staaaary) i WindowsMediaPlayer z
XP uruchomionym pod VirtualBox (wooolno) ;P

http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/ass-test-01.jpg
http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/ass-test-02.jpg
http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/ass-test-03.jpg
http://www.fileden.com/files/2006/12/11/497871/ass-test-04.jpg

PS: moim zdaniem najnowsze FFDShow beta
http://ffdshow-tryout.sourceforge.net/

HaaliMediaSpliter
http://haali.su/mkv/

QuickTimeAlternative
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

RealAlternative
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

to podstawa odtwarzania wideo pod Windows
Ale jak ktoś nie chce się bawić w comiesięczne instalowanie nowinek to
wystarczy CCCP beta nie starsze niĹĽ 3 mies. ;P
Player może być dowolny DirectShow

PS2: DirectVobSub
http://www.free-codecs.com/download/directvobsub.htm