Który plan lub karta dobra na Europę?

Data: 2009-02-23 00:08:18
Autor: Pszemol
Który plan lub karta dobra na Europę?
Który z abonamentów albo telefonów na kartę dobrze się opłaca
na podóż po Europie? Chodzi mi o wycieczkę autem do Włoch...

Chcę mieć komórę ze sob± której mogę użyć w Polsce, na Słowacji,
w Austrii, we Włoszech - dzwonić chcę lokalnie (np. załatwić motel
z trasy lub zamówić pizzę) ale i do Polski, no i nie chce zbankrutować.

Dużo minut niepotrzbne ale ważny tani roaming. Co możecie polecić?

Data: 2009-03-08 23:38:43
Autor: Pszemol
Który plan lub karta dobra na Europę?
Nikt sie nie orientuje?

[...]