Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip

Data: 2011-04-13 07:08:28
Autor: MikoƂaj JopczyƄski
Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
Witajcie,

Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma do niego dostepu "z zewnatrz".

--
MikoƂaj JopczyƄski, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-04-13 08:09:48
Autor: Patryk
W dniu 2011-04-13 07:08, MikoƂaj JopczyƄski pisze:

Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma do
niego dostepu "z zewnatrz".

Niestety ĆŒaden.

--
www.bez-kabli.pl

Data: 2011-04-13 15:32:40
Autor: Paweł G±ska
Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
Witam,

W odpowiedzi na maila od Patryk
z dnia: 2011-04-13 08:09:
W dniu 2011-04-13 07:08, Mikołaj Jopczyński pisze:

Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma
do niego dostepu "z zewnatrz".

Niestety żaden.
Niestety? Wyobrażam sobie kwoty za "pchane" pakiety w publiczne IP komórek :]

Wtedy w±tek o rachunku na 8kPLN byłby jednym z mniejszych ;)

Paweł

Data: 2011-04-13 15:55:45
Autor: Patryk
W dniu 2011-04-13 15:32, Paweł G±ska pisze:

Niestety? Wyobrażam sobie kwoty za "pchane" pakiety w publiczne IP
komórek :]

Wtedy w±tek o rachunku na 8kPLN byłby jednym z mniejszych ;)

Sk±din±d masz racjê - ale opcja "unrestricted APN", jak to ładnie nazywa siê za granic± :) w dedykowanej taryfie data zawsze powinna byæ dostêpna (nawet płatna, choæ wg mnie taka opłata w sytuacji, gdy op daje tak czy siak zewnêtrzne IP wygl±da jak np. opłata za CLIP w tepsie).

--
www.bez-kabli.pl

Data: 2011-04-14 09:18:24
Autor: Mikołaj Jopczyński
[...]

Coz, to zalezy czy korzysta sie z glowa czy bez glowy.

KAZDY system informuje przed pobraniem aktualizacji - pyta sie czy aby na pewno bla bla bla.

Mnie akurat publiczny ipek potrzebny jest do awaryjnego dostepu via ssh, wiec zaden transfer.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

Data: 2011-04-14 01:15:36
Autor: Mackenzi
Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
On 14 Kwi, 09:18, Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2011-04-13 15:32, Pawe G ska pisze:

> [...]

na pewno bla bla bla.

Mnie akurat publiczny ipek potrzebny jest do awaryjnego dostepu via ssh,

Miko aj Jopczy ski, Tychy Online

tel:              32 7 400 000        32 7 400 000| mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku:http://www.facebook.com/TychyOnline

Nie wiem czy Ci siê przyda taki patent ale jak miałem podobny problem
i obchodziłem go za pomoc± tunelu ssh z tym, że musisz siê z kim¶
dogadaæ kto ma jaki¶ pulbliczny adres po kabelku (statyczny lub
dynamiczny z dyndns lub co¶ podobnego). Wtedy z tego hosta ssh -R
port_tam:localhost:port_u_ciebie user@maszyna.z.pulpicznym.ip -N lub z
windy za pomoc± putty (to już sobie poszukasz w sieci) i powinno to
działaæ jako awaryjna alternatywa...

Data: 2011-04-14 10:36:55
Autor: niusy.pl
Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com>

[...]

Zupełnie nie na temat. Do tego o czym piszesz w ogóle nie potrzeba publicznego adresu. I może to robiæ np witryna od¶wieżaj±ca swoj± zawarto¶æ co sekundê.

Z publicznym adresem a wła¶ciwie routingiem w kierunku terminala o tyle inaczej jest, że jakie¶ pakiety można skutecznie pchaæ niezależnie od woli terminala.

Mnie akurat publiczny ipek potrzebny jest do awaryjnego dostepu via ssh, wiec zaden transfer.

Najtańszy abo i pub adres w Plusie

Data: 2011-04-14 10:01:43
Autor: RafaƂ Ɓukawski
On 2011-04-13 08:09, Patryk wrote:
W dniu 2011-04-13 07:08, MikoƂaj JopczyƄski pisze:

Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma do
niego dostepu "z zewnatrz".

Niestety ĆŒaden.

Prepaid - nie wiem. Swego czasu (2008/2009) korzystaƂem z Orange (dedykowana karta SIM do modemu). Mozna byƂo sobie zamówic publiczny dynamiczny IP.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-04-14 09:05:18
Autor: Waldek Godel
Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
Dnia Thu, 14 Apr 2011 10:01:43 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

Prepaid - nie wiem. Swego czasu (2008/2009) korzystałem z Orange (dedykowana karta SIM do modemu). Mozna było sobie zamówic publiczny dynamiczny IP.

a nie statyczny?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-04-14 10:14:33
Autor: RafaƂ Ɓukawski
On 2011-04-14 10:05, Waldek Godel wrote:
Dnia Thu, 14 Apr 2011 10:01:43 +0200, RafaƂ Ɓukawski napisaƂ(a):

Prepaid - nie wiem. Swego czasu (2008/2009) korzystaƂem z Orange
(dedykowana karta SIM do modemu). Mozna byƂo sobie zamówic publiczny
dynamiczny IP.

a nie statyczny?

Z tego co pamiętam ja miaƂem dynamiczny, korzystaƂem z dyndns dla wƂasnych potrzeb. To byƂo kiedyƛ, teraz mogƂo się coƛ zmienić w ofertach, tak czy owak dotyczyƂo to usƂugi abonamentowej, nie pre-paid.

Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip