Który procesor szybszy?

Data: 2013-08-08 18:29:32
Autor: michalek
Który procesor szybszy?
Wypadłem już z obiegu procesorów. Mam zamiar kupić poleasingowy
komputer i zastanawiam się co będzie wydajniejsze za podobne pieniądze.

Komputer na którym procesorze będzie wydajniejszy w zastosowaniach
biurowo internetowych na
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

Wiem, że Xeon to właściwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widzę go
 w tzw. stacji roboczej HP (ze zwykłą pamięcią DDR a nie serwerową)
ze wzmocnioną kartą graficzną i zwykłym nie SAS dyskiem czyli to nie było
przeznaczone na sewer.
A więc który będzie wydajniejszy (zakładając podobną wielkość pamięci i szybkość
dysków)?

Data: 2013-08-08 19:03:27
Autor: mappl
Który procesor szybszy?
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

bezapelacyjnie ten

Data: 2013-08-08 20:53:45
Autor: Adam Majewski
Który procesor szybszy?

http://www.cpubenchmark.net/

Data: 2013-08-08 22:53:36
Autor: michalek
Który procesor szybszy?

Uzytkownik "Adam Majewski" <adammaj1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:ku0pfm$5tj$1news.dialog.net.pl...
[...]

Dzieki, tego linka jakos nie wyguglalem :) a prosty i przydatny.

Data: 2013-08-08 21:06:47
Autor: Edek
Który procesor szybszy?
Szarym od mżawki świtem Thu, 08 Aug 2013 18:29:32 +0200, michalek wyrzucił
pustą ćwiartkę i oznajmił:

WypadÂłem juÂż z obiegu procesorĂłw. Mam zamiar kupiĂŚ poleasingowy
komputer i zastanawiam siĂŞ co bĂŞdzie wydajniejsze za podobne pieniÂądze.

Komputer na ktĂłrym procesorze bĂŞdzie wydajniejszy w zastosowaniach
biurowo internetowych na
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

Wiem, Âże Xeon to wÂłaÂściwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widzĂŞ go
 w tzw. stacji roboczej HP (ze zwyk³¹ pamiĂŞciÂą DDR a nie serwerowÂą)
ze wzmocnionÂą kartÂą graficznÂą i zwykÂłym nie SAS dyskiem czyli to nie byÂło
przeznaczone na sewer.
A wiêc który bêdzie wydajniejszy (zak³adaj¹c podobn¹ wielkoœÌ pamiêci i szybkoœÌ
dyskĂłw)?

http://ark.intel.com

Z ciekawości, gdzie w warszaffce można nabyć taki sprzęcior ze wzmocnioną
kartą graficzną?

--
Edek

Data: 2013-08-09 00:26:30
Autor: michalek
Który procesor szybszy?

Użytkownik "Edek" <edek.pienkowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ku1197$us9$1node1.news.atman.pl...
Szarym od mżawki świtem Thu, 08 Aug 2013 18:29:32 +0200, michalek wyrzucił
pustą ćwiartkę i oznajmił:

Wypad3em ju? z obiegu procesorów. Mam zamiar kupia poleasingowy
komputer i zastanawiam sie co bedzie wydajniejsze za podobne pieni?dze.

Komputer na którym procesorze bedzie wydajniejszy w zastosowaniach
biurowo internetowych na
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

Wiem, ?e Xeon to w3a?ciwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widze go
 w tzw. stacji roboczej HP (ze zwyk3? pamieci? DDR a nie serwerow?)
ze wzmocnion? kart? graficzn? i zwyk3ym nie SAS dyskiem czyli to nie by3o
przeznaczone na sewer.
A wiec który bedzie wydajniejszy (zak3adaj?c podobn? wielko?a pamieci i
szybko?a
dysków)?

http://ark.intel.com

Z ciekawości, gdzie w warszaffce można nabyć taki sprzęcior ze wzmocnioną
kartą graficzną?

-- Edek

Nie jest to jakiś straszny sprzęcior :) i nie pisałem że w W-wie
ale we Wrocławiu za ok.300zł wydawało mi się opłacalne
http://allegro.pl/hp-xw6200-xeon-3-4-3-160-combo-fx1400-xp-pro-i3455956814.html

ale rzeczywiście pójdę w to C2D

Data: 2013-08-09 00:14:43
Autor: astro
Który procesor szybszy?
michalek wrote in <news:ku0hlt$636$1mx1.internetia.pl>
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB
czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

XEON ma tragiczne TDP. 110W vs. 65W.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Thermal_Design_Power
Warto uwzglednic ten parametr - dalsze koszty eksploatacji komputera.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Który procesor szybszy?