Który procesor szybszy?

Data: 2013-08-08 21:06:47
Autor: Edek
Który procesor szybszy?
Szarym od mżawki świtem Thu, 08 Aug 2013 18:29:32 +0200, michalek wyrzucił
pustą ćwiartkę i oznajmił:

Wypad³em ju¿ z obiegu procesorów. Mam zamiar kupiæ poleasingowy
komputer i zastanawiam siê co bêdzie wydajniejsze za podobne pieni±dze.

Komputer na którym procesorze bêdzie wydajniejszy w zastosowaniach
biurowo internetowych na
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

Wiem, ¿e Xeon to w³a¶ciwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widzê go
 w tzw. stacji roboczej HP (ze zwyk³± pamiêci± DDR a nie serwerow±)
ze wzmocnion± kart± graficzn± i zwyk³ym nie SAS dyskiem czyli to nie by³o
przeznaczone na sewer.
A wiêc który bêdzie wydajniejszy (zak³adaj±c podobn± wielko¶æ pamiêci i szybko¶æ
dysków)?

http://ark.intel.com

Z ciekawości, gdzie w warszaffce można nabyć taki sprzęcior ze wzmocnioną
kartÄ… graficznÄ…?

--
Edek

Data: 2013-08-09 00:26:30
Autor: michalek
Który procesor szybszy?

U¿ytkownik "Edek" <edek.pienkowski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ku1197$us9$1node1.news.atman.pl...
Szarym od m¿awki ¶witem Thu, 08 Aug 2013 18:29:32 +0200, michalek wyrzuci³
pust± æwiartkê i oznajmi³:

Wypad3em ju? z obiegu procesorów. Mam zamiar kupia poleasingowy
komputer i zastanawiam sie co bedzie wydajniejsze za podobne pieni?dze.

Komputer na którym procesorze bedzie wydajniejszy w zastosowaniach
biurowo internetowych na
64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

czy
IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

Wiem, ?e Xeon to w3a?ciwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widze go
 w tzw. stacji roboczej HP (ze zwyk3? pamieci? DDR a nie serwerow?)
ze wzmocnion? kart? graficzn? i zwyk3ym nie SAS dyskiem czyli to nie by3o
przeznaczone na sewer.
A wiec który bedzie wydajniejszy (zak3adaj?c podobn? wielko?a pamieci i
szybko?a
dysków)?

http://ark.intel.com

Z ciekawo¶ci, gdzie w warszaffce mo¿na nabyæ taki sprzêcior ze wzmocnion±
kart± graficzn±?

-- Edek

Nie jest to jaki¶ straszny sprzêcior :) i nie pisa³em ¿e w W-wie
ale we Wroc³awiu za ok.300z³ wydawa³o mi siê op³acalne
http://allegro.pl/hp-xw6200-xeon-3-4-3-160-combo-fx1400-xp-pro-i3455956814.html

ale rzeczywi¶cie pójdê w to C2D

Który procesor szybszy?