Który serwer czasu dla telefonu ?

Data: 2010-10-22 12:53:11
Autor: 666
Który serwer czasu dla telefonu ?
Który serwer czasu wpisujecie do telefonu?
Mój ma taka opcję do wpisania (SNTP Setting) w menu ustawień, ale jak podaję zagraniczny serwer czasu wpisany domy¶lnie (jaki¶ włoski .it), to przestawia mi słuchawkę na czas zimowy, a mamy jeszcze letni przecież ;-)

Data: 2010-10-22 15:24:25
Autor: .Zykfryd.
KtĂłry serwer czasu dla telefonu ?
W dniu 2010-10-22 14:53,  666 pisze:
KtĂłry serwer czasu wpisujecie do telefonu?
Mój ma taka opcję do wpisania (SNTP Setting) w menu ustawień, ale jak podaję
zagraniczny serwer czasu wpisany domyślnie (jakiś włoski .it), to przestawia
mi słuchawkę na czas zimowy, a mamy jeszcze letni przecież ;-)

to spróbuj np ntp.task.gda.pl ja mam taki w laptopie, routerze itp. i działa poprawnie.

Data: 2010-10-22 14:29:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 22 Oct 2010 15:24:25 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

W dniu 2010-10-22 14:53,  666 pisze:

to spróbuj np ntp.task.gda.pl ja mam taki w laptopie, routerze itp. i działa poprawnie.

Nie karm ¶miecia, proszę.
To jest troll który łazi po różnych grupach i wkurza ludzi swoim
zamierzonym łamaniem netykiety.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Który serwer czasu dla telefonu ?