[W-wa] Który serwis Panasonic dojedzie do drukarki ?

Data: 2010-10-19 10:56:44
Autor: ±ćęłń󶼿
[W-wa] Który serwis Panasonic dojedzie do drukarki ?
Mamy kłopot ze znalezieniem serwisu do Panasonica.
W Al. Jerozolimskich (obok FIM Tower) chc±, żeby im przywieĽć sprzęd do nich.
Drugi raz odbiór.
Dużo zamieszania i strata czasu, korki, brak możliwo¶ci parkowania itp.
Może kto¶ z Was polecić dobrego serwisanta drukarek / kopiarek Panasonic, który by dojechał do klienta?
Nie musi być firma, może być "pan Kowalski".
Miałem przez lata podobnego serwisanta do Canona, ale gdzie¶ zapodziałem telefon.
THX

[W-wa] Który serwis Panasonic dojedzie do drukarki ?