Który serwis jest bardziej miarodajny?

Data: 2009-12-09 16:55:59
Autor: Malkontent
Który serwis jest bardziej miarodajny?
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-12-09 17:01:49
Autor: Ensitherum
Który serwis jest bardziej miarodaj ny?
Piła VI   - 4.5/5
[Rec]2   -  4/5

GóWno warte te oceny

Data: 2009-12-10 00:03:10
Autor: Malkontent
Który serwis jest bardziej miarodajny?
Dnia Wed, 09 Dec 2009 17:01:49 +0100, Ensitherum
<ensitherum@NOSPAM.pl> napisał:

[wycięto]

No cóż, obejrzałem takie coś
http://www.filmweb.pl/f305127/Pragnienie,2009
Według mnie kupa nieprzeciętna, w Filmwebie 7,09.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-12-09 17:29:29
Autor: Krzychu

Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości news:71ivh51g6for4lg7490lvdlp0rael6iqnm4ax.com...
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Jeśli chodzi o filmweb, to uważam, że jest dość miarodajny.
Jeżeli film dostaje wysokie oceny, to znaczy, że raczej nie będzie się nadawał do oglądania.
Jeżeli dostaje oceny niskie, to można sie nim zainteresować.

pozdrawiam...
krychu

Data: 2009-12-10 02:16:34
Autor: Brodi
Krzychu pisze:

[...]

Oceny na żadnym serwisie nie są miarodajne, zbyt duży rozrzut oceniających
Polecam filmweb - największa baza filmów - wystarczy poczytać komentarze do filmów/seriali - przeczytasz kilka i zawsze znajdziesz jakieś porównanie do podobnego filmu który już widziałeś więc mniej więcej wiadomo czego się spodziewać.

Data: 2009-12-10 08:30:37
Autor: Ensitherum
Który serwis jest bardziej miarodaj ny?
imho najlepszy serwis ratingowy dla filmów to
http://rateyourmusic.com/films/chart
choć może zbyt snobistyczny i nie ma ocen większości przeciętnych i mało znanych filmów.

Data: 2009-12-10 08:32:01
Autor: Ensitherum
Który serwis jest bardziej miarodaj ny?
ps. ale za ma nadrabia funkcjonalnością, których nie mają inne serwisy.

Data: 2009-12-10 09:40:17
Autor: Seoman
Malkontent wrote:
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

imdb.com? Powiedzmy, że nie zgadzam się z połową ocen - w porównaniu do innych, gdzie nie zgadzam się z większością :) Im starszy film, tym trafniejsze oceny - niestety, od czasu spopularyzowania internetu, mnóstwo dzieciaków głosuje entuzjastycznie na wszystko to, co właśnie weszło do kin i ma dużo wybuchów.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-12-10 13:59:23
Autor: WRonX
Który serwis jest bardziej miarodaj ny?
Seoman pisze:
[CUT]
> od czasu spopularyzowania internetu,
mnóstwo dzieciaków głosuje entuzjastycznie na wszystko to, co właśnie weszło do kin i ma dużo wybuchów.

Odczepcie sie od tego "Terminatora", co? :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-12-10 14:31:33
Autor: KAM_
KtĂłry serwis jest bardziej miarodajny ?
W dniu 2009-12-09 16:55, Malkontent pisze:
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Ja bym polecił Metacritic. Oceny i użytkowników, ale przede wszystkim recenzentów.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-12-10 22:50:23
Autor: TeleV
Który serwis jest bardziej miarodajny?
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?

Żaden?

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM
Ja bym polecił Metacritic. Oceny i użytkowników, ale przede wszystkim
recenzentów.

Każdy dziennikarz / wydawca / recenzent ma jakieś długi wdzięczności? Bo dostał zestaw
wszystkich filmów na DVD z minionego roku takiego czy innego dystrybutora?
Bo wie, że jak za dużo krwi napsuje, to nie dostanie zaproszenia na
uroczystą premierę z bankietem gdzie może się nażreć za darmo a może nawet i
zaruchać?

A te oceny użytkowników w IMDbach różnych to też gówno warte, bo wystarczy
że się blogerzy skrzykną "głosujemy na HARRE POTERA 9" i już będzie film
wszech czasów [do czasu ukazania się oczywiście HARRE POTERA 10"]

Najlepiej polegać na oceanach swoich dobrych znajomych, których gust się zna
na tyle, że można nawet brać poprawkę na to co mówią; a ci znajomi z kolei
znają nas gust i nie polecą nam czegoś co wiedzą, że nie podpasi

TV

Data: 2009-12-11 14:56:50
Autor: KAM_
W dniu 2009-12-10 22:50, TeleV pisze:

Każdy dziennikarz / wydawca / recenzent ma jakieś długi wdzięczności? Bo
dostał zestaw
wszystkich filmĂłw na DVD z minionego roku takiego czy innego dystrybutora?
Bo wie, Ĺźe jak za duĹźo krwi napsuje, to nie dostanie zaproszenia na
uroczystą premierę z bankietem gdzie może się nażreć za darmo a może nawet i
zaruchać?

Tak, dokładnie każdy. Tłumacz tak sobie dalej.

Jeśli o mnie chodzi, to raczej do tej pory na ocenach agregowanych na Metacritic się nie zawiodłem, czy jeśli chodzi o filmy, czy gry video.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-12-13 12:26:45
Autor: TeleV

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisał w wiadomości news:hftj3a$39n$1inews.gazeta.pl...
Tak, dokładnie każdy. Tłumacz tak sobie dalej.

czytanie recenzji to strata czasu

TV

Data: 2009-12-11 16:46:15
Autor: Maciej Bojko
Który serwis jest b ardziej miarodajny?
On Thu, 10 Dec 2009 22:50:23 +0100, "TeleV" <televizyjna@gazeta.pl>
wrote:

[...]

W powyższym brakuje mi tylko obowiązkowej wzmianki o tym, że
przemysłem filmowym rządzą Żydzi. Byś dorzucił ten kawałek, byłoby
10/10. :)

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-12-10 15:41:19
Autor: Kapsel
Wed, 09 Dec 2009 16:55:59 +0100, Malkontent napisał(a):

Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Polecam filmweb, ale w nieco bardziej angażującej czas metodzie.
Jak Cię jakiś film zainteresuje, badasz jego ocenę, jak jest 6 lub wyżej,
to zapoznaj się z komentarzami. W komentarzach zawsze są głosy "obu stron",
ale po nabraniu wprawy łatwo wyłapać te wartościowe, które coś o filmie
powiedzą.

Powyższe nie tyczy się raczej filmów nowych (ocen jest wtedy często mniej
niż 100), wtedy większość raczej wróży co będzie i oceny są mylące.

Całość dla mojego gustu funkcjonuje dobrze, zdecydowana większość filmów z
oceną poniżej 6 na filmwebie mi nie pasowała, zaś te które wybrałem po
lekturze komentarzy w dużej części były dobre. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-12-10 15:53:20
Autor: aL
Malkontent pisze:
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Moim skromnym zdaniem sugerowanie się ocenami filmów
zamieszczanymi na serwisach zajmujących się wszystkimi, powstałymi
filmami, nie ma sensu. Lepiej zwracać uwagę na opinie zamieszczane
na serwisach traktujących o konkretnych gatunkach lub tematach.
aL

Data: 2009-12-11 02:27:54
Autor: michal.kurzynski
On Dec 9, 4:55 pm, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> wrote:
[...]

USUŃmalk...@go2.pl _/_/_/_/_/

IMDB :)

Pozdr

Data: 2009-12-11 11:54:58
Autor: Maniek
Malkontent pisze:
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Zajrzyj na www.filmus.pl
Ten serwis ocenia filmy na podstawie rekomendacji
użytkowników oraz Twoich preferencji.

Filmy są więc oceniane indywidualnie dla
każdego użytkownika.

Data: 2009-12-11 23:27:42
Autor: bajcik
Malkontent pisze:
Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Ja mam duze zaufanie do tetrykĂłw na esensji
http://esensja.pl/film/tetrycy/

bajcik

Który serwis jest bardziej miarodajny?