Który serwis jest bardziej miarodajny?

Data: 2009-12-10 15:41:19
Autor: Kapsel
Który serwis jest bardziej miarodajny?
Wed, 09 Dec 2009 16:55:59 +0100, Malkontent napisał(a):

Czy ten http://forum.gazeta.pl/forum/71,63047.html?f=41
czy http://www.filmweb.pl/ ?
Rozrzut w ocenach filmów jest dość spory.

Polecam filmweb, ale w nieco bardziej angażującej czas metodzie.
Jak Cię jakiś film zainteresuje, badasz jego ocenę, jak jest 6 lub wyżej,
to zapoznaj się z komentarzami. W komentarzach zawsze są głosy "obu stron",
ale po nabraniu wprawy łatwo wyłapać te wartościowe, które coś o filmie
powiedzą.

Powyższe nie tyczy się raczej filmów nowych (ocen jest wtedy często mniej
niż 100), wtedy większość raczej wróży co będzie i oceny są mylące.

Całość dla mojego gustu funkcjonuje dobrze, zdecydowana większość filmów z
oceną poniżej 6 na filmwebie mi nie pasowała, zaś te które wybrałem po
lekturze komentarzy w dużej części były dobre. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Który serwis jest bardziej miarodajny?