[WAW] Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?

Data: 2009-12-12 21:43:35
Autor: PeJot
[WAW] Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
jejejjejejeje pisze:
Witam, mam rame po starym Jaguarze, do tego troche sprawncyh rzeczy
jak mostek czy kierownica. Wiekszosc jednak do wymiany ze wzgledu na
uszkodzenia mechaniczne, wiek, rdze itp. Rower odkopalem u siebie w
piwnicy, ostanio byl jezdzony jakos 20 pare lat temu ;)

Chce go zrobic na single speeda, raczej jakies twardsze przelozenie na
mozliwie jak najcienszych oponkach, zalezy mi jednak na tym aby wydac
na niego jak najmniej. No i generalnie wydaje mi sie ze jesli znajde
jakiegos serwisanta ktory ma sporo starszych/uzywanych ale sprawnych/
itp czesci to wyjde na swoje. Problem jednak jest taki, gdzie znalezc
takiego serwisanta/serwis?

Jedyny serwis który robi za free to DIY. Ale ostrzegam, łatwo nie będzie.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-12-13 08:23:44
Autor: PeJot
PeJot pisze:
jejejjejejeje pisze:
[...]

I jeszcze jedno - Jaguar to wbrew swojej wadze delikatna rama, na miejskie krawężniki nadaje się ¶rednio.

Data: 2009-12-13 13:31:55
Autor: jejejjejejeje
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
Po pierwsze to sie naucz uzywac jednego jezyka, po drugie to za darmo
juz nawet nie bija a po trzecie to spierdalaj.

Szukam normalnego serwisanta(czytaj: nie-tandeciarza, nie-kombinatora,
nie-oszusta i nie-takiego co mi bedzie wciskal wlokna weglowe do
stalowej ramy) w Warszawie badz okolicach. Serwisanta lub serwis,
wszystko jedno wazne aby byl solidny i dobry w normalnaej cenie. No i
wazne zeby mial troche czesci ktore by pasowal wlasnie do rowerow typu
jaguar, aby umial to przerobic na single-speed i tak dalej. Jakies
rady?

Data: 2009-12-13 22:44:39
Autor: kml
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?

Uzytkownik "jejejjejejeje" <zombie32167@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b26de633-dfb4-476a-9eb4-3f38a60de1bcm3g2000yqf.googlegroups.com...
Po pierwsze to sie naucz uzywac jednego jezyka, po drugie to za darmo
juz nawet nie bija a po trzecie to spierdalaj.

Teraz to wszyscy ci pomozemy.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy naped.

Data: 2009-12-13 23:28:33
Autor: szaman
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
jejejjejejeje wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Po pierwsze to sie naucz uzywac jednego jezyka, po drugie to za darmo
juz nawet nie bija a po trzecie to spierdalaj.

tu też widzę 2 języki...

i co jeszcze muszę powiedzieć:
w usenecie powszechnie przyjęte jest stosowanie skrótów anglojęzycznych typu: DIY, AFAIR, AFAIK, EOT, MSPANC, etc...

mimo wszystko pozdrawiam,
nie pomogÄ™, bom nie z Warszawy,
szaman

Data: 2009-12-13 23:29:06
Autor: szaman
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
szaman wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
MSPANC, etc...

Taaaa...
obcojęzyczny...
troszkę się zagalopowałem :P

sz

Data: 2009-12-14 02:59:35
Autor: schliesky
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
jejejjejejeje wrote:
 Jakies
rady?

Spierdalaj.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-12-14 07:25:41
Autor: PeJot
jejejjejejeje pisze:
[...]

Mam *sporo* czę¶ci do Jaguara, ale powiem krótko - sp*&$%*&j na drzewo.

Data: 2009-12-15 07:57:37
Autor: sa7o
Ktory serwis zbuduje rower po kosztach?
A ja mam pytanie do wła¶cicieli Jaguarów. Mam star± ramę z widelcem,
ale bez sterów. Tzn miski s±, brak łożysk. Jak rozwi±zali¶cie problem
nietypowych łożysk?
Czytałem co¶ o lutowaniu widelca, spiłowywaniu... Jestem skłonny nawet
kupić nowy widelec, ale nie wiem czym się kierować przy zakupie
nowego.

Data: 2009-12-16 07:18:18
Autor: PeJot
sa7o pisze:
A ja mam pytanie do wła¶cicieli Jaguarów. Mam star± ramę z widelcem,
ale bez sterów. Tzn miski s±, brak łożysk. Jak rozwi±zali¶cie problem
nietypowych łożysk?

Czego brakuje ? Wianków z kulkami ?