Który silnik (auto do 10 k pln) zużywa najmniej LPG

Data: 2013-08-14 14:48:00
Autor: AT
Który silnik (auto do 10 k pln) zużywa najmniej LPG

Co dla mnie znaczy "najmniej LPG" ? Nie tak dawno czytałem test w którym VW Up (lub Skoda Citigo) 1.0 z LPG zużyła średnio (dokładnie nie pamiętam) ale chyba 7.5l LPG uśredniając trasę i miasto. VW i Skodzina nie kosztują mniej niż 10k zł więc odpadają...

Astra II 2.0 16V - spalanie trasa - 8.4l Gazu (trasa nad morze ok 600km co roku sprawdzone zapakowane pod sufit + 3 osoby, miasto 10l gazu a i w miare dynamiczny silnik, delikatna jazda do 130kmph

do tego trochę benzyny zuyzwa na sekencji, mozna odpalac z benzyny nawet przy sekwencji którą mam
w trybie awaryjnym

tania w eksploataci na gazie 140k przejechalem raz robiłem uszczelkę pod głowicą
i niedawno zawory wymieniałem, ale to z mojej winy bo pompa wody strzeliła, przestawiło rozrząd a na siłę musiałem odjechać z pod garażu  i wygięło mi zawory, pozatym tylko sprawy exploatacyjne przez ostatni 7 lat.

Który silnik (auto do 10 k pln) zużywa najmniej LPG