[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?

Data: 2012-06-01 21:12:50
Autor: steve69
[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?
Jutro odbieram w "Ski Team" na ul. 17 Stycznia nową ramę (Trek 6700).
Wiem, że do tej ramy muszę wstawić stery pół-zintegrowane. Wiem też, że w "Ski
Team" takich sterów aktualnie nie mają.

Chcę też kupić nowy mechanizm korbowy (prawdopodobnie FC-M770).

Pytanie: który sklep w Warszawie posiada największy wybór części?

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-02 01:48:59
Autor: de Fresz
On 2012-06-01 23:12:50 +0200, " steve69" <steve69.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Pytanie: który sklep w Warszawie posiada największy wybór części?

Po zeszłorocznych poszukiwaniach paru części powiem tak: internet. Zakupy netowe w naszym pięknym kraju wymagają co prawda pewnej dozy cierpliwości i twardych nerwów, ale oszczędności mogą być spore. W sklepach niewirtualnych też nie wszystko mają od ręki, a ze ściąganiem różnie bywa.
Jeśli jednak byś się upierał, to jeden z większych wyborów jakie znalazłem mają w Airbike (są ze 3 sklepy, jak nie w jednym, to w drugim).

de Fresz

Data: 2012-06-02 10:49:20
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-06-02 01:48, de Fresz pisze:
On 2012-06-01 23:12:50 +0200, " steve69" <steve69.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

[...]

Ja kupując części mieszałem internet, Dwa Kółka na Krakowskiej, SportSklep na Domaniewskiej, jakiś na Na Skraju. Po prostu mam blisko i co było taniej brałem w danym miejscu.

Data: 2012-07-19 13:38:58
Autor: Bero
[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?
 steve69 napisał:
Jutro odbieram w &quot;Ski Team&quot; na ul. 17 Stycznia nową ramę (Trek 6700).
Wiem, że do tej ramy muszę wstawić stery pół-zintegrowane. Wiem też, że w &quot;Ski
Team&quot; takich sterów aktualnie nie mają.

:) No tak. W Ski-Team to zwykle niemal niczego nie mają.  Ewentualnie jakieś przypadkowe rzeczy.  Ale są w Warszawie dobre sklepy rowerowe. Moim zdaniem najlepszy przy ul. Zamiany Ursynów).

[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?