[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?

Data: 2012-07-19 13:38:58
Autor: Bero
[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?
 steve69 napisał:
Jutro odbieram w "Ski Team" na ul. 17 Stycznia nową ramę (Trek 6700).
Wiem, że do tej ramy muszę wstawić stery pół-zintegrowane. Wiem też, że w "Ski
Team" takich sterów aktualnie nie mają.

:) No tak. W Ski-Team to zwykle niemal niczego nie mają.  Ewentualnie jakieś przypadkowe rzeczy.  Ale są w Warszawie dobre sklepy rowerowe. Moim zdaniem najlepszy przy ul. Zamiany Ursynów).

[W-wa] Który sklep z duzym wyborem części?