Ktory skuter lepszy ?

Data: 2012-09-30 18:22:22
Autor: 19tommy16
Ktory skuter lepszy ?
ProrokXX napisal

Chce nowy skuter ale nie wiem ktory lepszy mam na oku 3 skutery:Aprilia SR
50 R,Kymco Super 8 i Yamaha aerox R ktory skuter jest lepszy i ktory mniej
sie psuje chce kupic skuter do 7000-8000 tys daly by rade te skutery

No więc kolego,widzę że fundusz całkiem dobry,dwa ciesze się że jest to skuter markowy,a nie chiński.
Jeżeli szczerze mam Ci pomóc,to jedyne co mi przychodzi na myśl to Kymco Super 9!
Idealny,no i bez porównania lepsze od super 8,jeżeli chcesz więcej info pisz do mnie.

Ktory skuter lepszy ?