Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry

Data: 2012-06-05 04:26:19
Autor: Maciek
Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry

Czesc,

Dostalem od operatora mozliwosc wybrania sobie nastepujacych modeli
smartfonow:

HTC Desire S
HTC Desire Z
HTC Radar
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Wave 3
Samsung Wave II
Sony Ericsson Xperia Arc
Sony Ericsson Xperia X10
Sony Xperia P

Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce. Symbiana
tez nie.

Pomozecie wybrac? Telefon, poza dzwonieniem (rowniez w samochodzie) i
SMS-owaniem ma sluzyc mi do (w kolejnosci waznosci):

- wysylania i odbierania maili przez siec GSM i wifi (codziennie)
- budzenia :) (codziennie)
- przegladania WWW (raz na tydzien)
- sluchania muzyki (raz na tydzien)
- kalendarza, terminarza (raz na dwa tygodnie)
- grania (raz na tydzien)
- korzystania z GPS (raz na miesiac)
- obejrzenia paru filmow, klipow itp. (raz na miesiac)

Fajnie, jakby dotykowy interfejs dzialal bez opoznien.

Pomoc mile widziana.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-05 09:41:21
Autor: ToMasz
[...]

no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)
(...)
Fajnie, jakby dotykowy interfejs dzialal bez opoznien.
to bardziej w stronę galaxy S albo Xperia ARc

ToMasz

Data: 2012-06-05 10:01:10
Autor: Maciek
Dnia Tue, 05 Jun 2012 09:41:21 +0200, ToMasz napisał(a):

no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)

Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-05 09:49:45
Autor: Michal Tyrala
KtĂłry smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
On Tue, 5 Jun 2012 10:01:10 +0200, Maciek wrote:
> [...]

 duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
 grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

Potwierdzam. Na Sensation pisze mi się o wiele wygodniej niz na Desire Z
czy ChaCha.
BTW, tak z ciekawosci -- czy ze sprzetowa klawiatura dzialaja wynalazki
typu SwiftKeyX etc?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-07 15:35:16
Autor: kamil
On 05/06/2012 10:49, Michal Tyrala wrote:
[...]

Skoro już o tym rozmawiacie, podepnę się pod temat. Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco, ale mój G1 powoli robi się za wolny i myślę nad zmianą na Galaxy S2/S3. Ten drugi bardziej mi podszedł przez duży ekran i wygodę pisania na nim, największą wadą jest... właśnie ten krowiasty ekran, który nigdzie mi się nie zmieści.

Czy zapowiadane jest coś na Androidzie z klawiatura sprzętową? Chętnie przeczekam kilka miesięcy jeśli taki telefon jest na horyzoncie, bo właśnie przez brak klawiatury jeszcze trzymam G1. Desire Z ma już parę lat i nie chcę zmieniać używanego poldka na Golfa 3...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-07 18:43:41
Autor: JoteR
"kamil" napisał:

Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco,

Programu edukacyjnego również.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:01:34
Autor: kamil
On 07/06/2012 17:43, JoteR wrote:
"kamil" napisał:

Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco,

Programu edukacyjnego również.

Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny, ale ja naprawdę nie o to pytałem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-07 19:12:50
Autor: JoteR
"kamil" napisał:

Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny,
ale ja naprawdę nie o to pytałem.

Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele też tak mają.

http://bynajmniej.net

I zmień stopkę, bo wstyd jej tylko przynosisz.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:13:39
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 7 Jun 2012 19:12:50 +0200, JoteR wrote:
> [...]

 Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że  zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele  też tak mają.

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
niestosownych zachowan :-)

Data: 2012-06-07 19:15:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 7 Jun 2012 18:13:39 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
niestosownych zachowan :-)

Co nie znaczy, że or razu dopuszczalne jest dokonywanie brutalnych gwałtów
zbiorowych na języku polskim.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-07 21:48:22
Autor: kamil
On 07/06/2012 19:15, Waldek Godel wrote:
[...]

Waldku, ty nawet tutaj trollujesz? Brutalne gwałty musiały mocno wryć ci się w podświadomość, stąd te frustracje. Weekend idzie, ziółek naparz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 00:00:37
Autor: JoteR
[OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
"Michal Tyrala" napisał:

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek.

Też się cieszę, że pochodzimy od innej małpy.
http://netykieta.pl/netykieta=2
Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka", a ty w zamian pokaż mi paluszkiem punkt, zakazujący zwrócenia uwagi na niestosowne zachowania. Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu również publicznie zwrócić uwagi? Co to za nowa religia? Chyba żeś się z Pszemolem na ajfony pozamieniał.

To tak a propos niestosownych zachowan :-)

To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

JoteR

Data: 2012-06-07 23:55:53
Autor: Michal Tyrala
[OT] KtĂłry smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
On Fri, 8 Jun 2012 00:00:37 +0200, JoteR wrote:
 Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka",

No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

 Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu
 również publicznie zwrócić uwagi?

Ktoś Ci broni?

 Jakaś wspólnota dysmózgów?

Nie sądzisz, że tą bucówą wystawiasz swiadectwo wyłącznie sobie?
Nie trudź się odpisywaniem, wniosek z ,,duskusji'' wyciągnąłem.

dobranoc,

Data: 2012-06-08 02:45:08
Autor: JoteR
"Michal Tyrala" napisał:

No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

Moja radość z odmiennej linii ewolucyjnej niepomiernie wzrosła.

 Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu
 również publicznie zwrócić uwagi?

Ktoś Ci broni?

To o co się tak pienisz? Ktoś ci każe?

JoteR

Data: 2012-06-08 00:34:58
Autor: kamil
On 07/06/2012 23:00, JoteR wrote:
"Michal Tyrala" napisał:

[...]

Rany JoteR, pytam grzecznie, a ty z drecholami. Rozumiem, że presja w narodzie bo reprezentacja gra jutro, ale takie skoki ciśnienia prowadzą do wylewów, opanuj się chłopie.

Wersji netykiety jest milion, siedemset tysięcy czterysta dwadzieścia osiem, mogę podesłać potępiające czepialstwo. Czy Twoje życie stanie się dzięki temu pełniejsze, czy po prostu nie znając odpowiedzi na pytanie, przestaniesz robić z siebie durnia?

To tak a propos niestosownych zachowan :-)

To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące
ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

PLONK durniu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 02:28:22
Autor: JoteR
[OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
"kamil" napisał:

Rany JoteR, pytam grzecznie,

Miałeś szansę grzecznie przyjąć zwróconą uwagę (już o przeproszeniu nie wspominając, bo to przecież straszny dyshonor dla takiego kibordłoriora), ale wolałeś zabucować, więc dostałeś to, na co zasłużyłeś.

PLONK durniu.

Myślisz, bęcwale, że jak mnie splonkujesz, to będziesz mógł dalej bezkarnie defekować? W archiwum zostaną zarówno twój ortobełkot jak i moje komentarze prostujące.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:54:57
Autor: AL
W dniu 2012-06-07 16:35, kamil pisze:
[...]

jakbyś śledził na bieŻąco ;) rynek, to zauważyłbyś, że klawiatury sprzętowe są 'pase'.
Miałem G1 (super klawiatura sprzętow - chyba najlepsza w smartfonach), teraz DesireZ (z powodu klawiatury sprzętowej) - jest gorzej niż w G1, ale i tak wygodniej niz korzystanie z klawiatury ekranowej (przy krótkich wiadomościach klawiatura ekranowa jest OK, ale przy dłuższych - przewagę ma jednak fizyczna).
Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego kompakta (dużo wygodniej i szybciej).

Musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie - czy potrzebujesz klawiatury sprzętowej czy nie. Jeśli potrzebujesz, to masz baaardzo ograniczony wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej to co jest w Xperiach)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-06-07 18:06:50
Autor: kamil
On 07/06/2012 17:54, AL wrote:

> [...]
> Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych
> smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego

"przesiadka", przyganiał kocioł garnkowi.

O prędkość właśnie się rozchodzi, nie planuję godzinnych posiedzeń w łazience z angry birds, ale powoli nawet przeglądanie www robi się męczące, o dość ograniczonym miejscu na aplikacje już nie wspomnę, poczty exchange też nie obsługuje. Telefon ma mi służyć do dzwonienia i wygodnego przeglądania/pisania poczty czy google maps w przyzwoitym tempie.

Desire Z też nie wydaje się powalać parametrami z jego 800MHz, nie lubię zmieniać telefonu co pół roku, więc wolę kupić dziś S3 i mieć to z głowy na trzy lata, zamiast męczyć się z Desire Z który niedługo też pewnie ledwo pociągnie byle operę mini.. Naprawdę żaden producent nie zapowiada nowego modelu?

> [...]
> wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super
> nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej

Samsungowe nakładki wydają mi się przyzwoite, liczyłem po prostu na jakieś plotki o ośmiordzeniowym CPU i fizycznej klawiaturze na święta.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-05 12:22:16
Autor: Pszemol
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:647ybgwml9lk$.ghx61b90qpps$.dlg40tude.net...
Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie
pisac - mam grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

Moja diagnoza: za mocno naciskasz... ekran iPhone jest bardzo czuły,
wystarczy dotknięcie - nie trzeba prawie nic naciskać. Sprawdź jeszcze
raz tylko muskając lekko klawiaturę a przekonasz się, że działa OK.

Data: 2012-06-05 15:01:43
Autor: ToMasz
W dniu 05.06.2012 10:01, Maciek pisze:
[...]

to wszystko zależy. Ja jestem zwolennikem klawiatur hardwarowych, ale w androidzie jej wykorzystanie jest marne, ale to ze względu na dość dobrą obsługę tego co wyświetla ekran. JEdnak sprzedałem desire z, bo mało na klawiaturze pisałęm. Nabywca był szczerze zachwycony, że klawiatura ekranowa (miał xperie) nie zasłania mu ekranu. NA hardwarowej pisze błyskawicznie. na wyświetlanej też szybko, ale robił dużo błędów.
Tak więc zastanów się, albo pomacaj tą klawiaturę w DZ!
ToMasz

Data: 2012-06-05 12:20:50
Autor: Pszemol
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:1xnq22h23uf0f.eciuc9bw5cmg$.dlg40tude.net...
Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce.

I jaka to wróżba dla przyszłości firmy Nokia? Ano właśnie...

Data: 2012-06-05 19:49:36
Autor: Maciek
Dnia Tue, 5 Jun 2012 12:20:50 -0500, Pszemol napisał(a):

I jaka to wróżba dla przyszłości firmy Nokia? Ano właśnie...

No niestety. Korzystanie z E63 jest niewygodne, system notorycznie sie
wiesza, jest potwornie mulasty.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-05 18:58:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 5 Jun 2012 19:49:36 +0200, Maciek napisał(a):

No niestety. Korzystanie z E63 jest niewygodne, system notorycznie sie
wiesza, jest potwornie mulasty.

To tak jak z większości modeli budżetowych. Porównaj iPhone 3GS (wciąż w
sprzedaży), tanie Androidy czy wchodzącą właśnie do sprzedaży Lumię 610,
która nie uruchomi połowy programów (z tych kilku dostępnych)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2012-06-05 20:00:29
Autor: atm
On 2012-06-05 19:58, Waldek Godel wrote:
[...]

N8 do niedawna byl topowym modelem Nokii a przegladanie na nim www to mordega.

Data: 2012-06-05 19:02:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:00:29 +0200, atm napisał(a):

N8 do niedawna byl topowym modelem Nokii a przegladanie na nim www to mordega.

Jak na większości telefonów. --

Data: 2012-06-05 20:09:09
Autor: atm
On 2012-06-05 20:02, Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:00:29 +0200, atm napisał(a):

N8 do niedawna byl topowym modelem Nokii a przegladanie na nim www to
mordega.

Jak na większości telefonów.

Nie mam na mysli wielkosci ekranu i ograniczen z tym zwiazanych.
Na N8 samo zaladowanie bardziej zlozonej strony to juz niezly hardcore.
Po zaladowaniu mozna zagrac w gre "przesun odpowiednio tresc".
Czesto slizga sie jakby w Nokii butelka WD-40 rozlala im sie do wnetrza wyswietlacza. Po kliknieciu jakiegos niusa trzeba odczekac sluszny czas,
podobnie wyglada powrot, zatem nalezy sie dwa razy zastanowic czy ten nius bedzie na tyle ciekawy, zeby bylo warto tracic tyle czasu.
Powrot do www na SGS2 to przesiadka do rakiety.

Data: 2012-06-05 19:13:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:09:09 +0200, atm napisał(a):

[...]

taaaa... oczywiście. A Golfa porównasz z Maserati?
N8 to cenowo okolice Galaxy W a nie SGS2. I wypadałoby porównywać jeszcze w
podobnych warunkach, np. instalując na obydwu Operę Mini.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2012-06-05 20:51:35
Autor: atm
On 2012-06-05 20:13, Waldek Godel wrote:
[...]

N8 mial premiere w listopadzie 2010, cena poczatkowa wynosila 1999zl.
SGS2 ok. kwietnia 2011, cena 2499zl.
Roznica ok pol roku i 500zl nie jest proporcjonalna do dysporoporcji
miedzy Maserati i Golfem.
Ale ok, nawet porownujac N8 do SGS, ten pierwszy wypadnie slabiutko w www.
Co jakis czas mam ochote przerzucic sie  na jakis czas na N8, po czym szybko przypominam sobie jak slabo ten telefon nadaje sie do przegladania stron. Korzystam z wbudowanej przegladarki i Opery, obie dzialaja kulawo pod roznymi wzgledami, w przypadku Opery dodatkowo odnosze wrazenie ze jest sporo wolniejsza (za to fajnie dopasowuje tekst do ekranu po powiekszeniu/pomniejszeniu).

Data: 2012-06-05 23:07:43
Autor: ToMasz
W dniu 05.06.2012 20:51, atm pisze:

Powrot do www na SGS2 to przesiadka do rakiety.
taaaa... oczywiście. A Golfa porównasz z Maserati?
N8 to cenowo okolice Galaxy W a nie SGS2. I wypadałoby porównywać

pomówmy o tej chwili. N8 na allegro ma podobną  cene do sory eriksona arcS. Porównianie? N8 ma mniejszy ekran, mniej punktów, ponad 2 razy wolniejszy procek, (mniejszą baterie, za to jest grubsza i cięższa)
Przy tych samych przeglądarkach bym się nie upierał, bo może być ciężko z Dolphinem na N8. Tak czy siak, przeglądanie tvn24 w pełnej wersji na arc S nie stanowi żadnego problemu, na N8... może ktos sprawdzi?

ToMasz

Data: 2012-06-05 22:12:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 05 Jun 2012 23:07:43 +0200, ToMasz napisał(a):

Przy tych samych przeglądarkach bym się nie upierał, bo może być ciężko z Dolphinem na N8. Tak czy siak, przeglądanie tvn24 w pełnej wersji na arc S nie stanowi żadnego problemu, na N8... może ktos sprawdzi?

To by trzeba sprawdzić jeszcze jaki system na N8 - ten co był dystrybuowany
oryginalnie nie był tak ładny, za to był szybki. Nie, żebym zaraz bronił Nokię, bo ostatni porządny telefon jaki zrobili to
E71 (nie licząc telefonotabletu N900), ale mimo wszystko niektóre teksty
przyprawiają o opad cycków.

Bardzo wiele telefonów daje wybór - albo w miarę szybkie działanie i
okrojona liczba funkcji, albo nowszy i ładniejszy system, za to sporo
wolniejszy i żrący baterię.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-06-06 10:09:10
Autor: atm
On 2012-06-05 23:12, Waldek Godel wrote:
[...]

Poczatkowo byl S^3, teraz Belle ale to niewiele zmienia. Co wiecej, chyba podczas kazdego update Nokia chwili sie, ze poprawila predkosc przegladarki. Niestety nie widac tego w praktyce.
HTC Desire pojawil sie w Polsce na poczatku kwietnia 2010 z procesorem 1GHz. Nie mieli z tym problemu, dzieki czemu telefon chodzil bardzo przyzwoicie. Nokia "blysnela" montujac we flagowym telefonie procek
oferujacy 680MHz; pol roku po pl premierze Desire...
No i wlasnie objawia sie to mocnym niedowladem na bardziej zlozonych stronach.
Wytumaczeniem nie jest rowniez energooszczednosc, N8 w trybie czuwania
traci wiecej pradu niz o wiele bardziej wypasiony SGS2.

Bardzo wiele telefonów daje wybór - albo w miarę szybkie działanie i
okrojona liczba funkcji, albo nowszy i ładniejszy system, za to sporo
wolniejszy i żrący baterię.

Nie wiem, ktore telefony i systemy masz na mysli. Jesli piszesz o Symbianie S^3-Belle to nie widac w tym wypadku niczego szczegolnego.
W zadnym kierunku.

Data: 2012-06-06 12:14:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 06 Jun 2012 10:09:10 +0200, atm napisał(a):

[...]

Nie błysnęła, tylko zrobiła telefon dla tych, co nie przepadają za
szukaniem gniazdka i ładowarki w okolicach godziny 15 żeby doładować
telefon zdjęty rano z innej ładowarki

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-06-06 13:33:12
Autor: atm
On 2012-06-06 13:14, Waldek Godel wrote:
[...]

Ale N8 jest daleko od mistrzostwa swiata w oszczedzaniu energii. Rowniez tego sie spodziewalem patrzac na parametry, w praktyce mocno sie rozczarowalem. W pewnym sensie jednak cel osiagneli: z powodu kulawej obslugi ciezkich stron dosc skutecznie zniechecili mnie do ich odwiedzania, dzieki czemu akku bedzie dzialal nieco dluzej ;]
Inna rzecz to wskaznik baterii - dziala podobnie jak w 5800XM, przez jeden, poltora dnia pokazuje optymistycznie pelna lub prawie pelna baterie, zeby pozniej spasc na leb, na szyje. Wystarczy jednak zaladowac jeden z dwoch bodajze poprawnie dzialajacych widgetow
wyswietlajacych procentowo zuzycie baterii aby sie przekonac jak
szybko znikaja procenty.
Jedyny plus N8 zwiazany z zasilaniem to bardzo szybkie ladowanie.

Co do szukania gniazdka, jesli podobnie obciazysz N8 i SGS czy SGS2 jest
wielce prawdopodobne, ze szybciej bedziesz musial podlaczyc do gniazdka N8.

Data: 2012-06-06 12:49:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 06 Jun 2012 13:33:12 +0200, atm napisał(a):

Ale N8 jest daleko od mistrzostwa swiata w oszczedzaniu energii. Rowniez tego sie spodziewalem patrzac na parametry, w praktyce mocno sie rozczarowalem. W pewnym sensie jednak cel osiagneli: z powodu kulawej

Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale w porównaniu z wymienionymi konkurentami
i tak jest mistrzem.

Co do szukania gniazdka, jesli podobnie obciazysz N8 i SGS czy SGS2 jest
wielce prawdopodobne, ze szybciej bedziesz musial podlaczyc do gniazdka N8.

SGS może, SGS2 z pewnością nie - ten ekran ma swoje prawa i tego nie
przeskoczysz. A później są jeszcze procesory.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2012-06-06 14:28:20
Autor: atm
On 2012-06-06 13:49, Waldek Godel wrote:
[...]

No wlasnie nie jest, przynajmniej w moich zastosowaniach: kalendarz z przypomnieniami, telefon/smsy, ze 20-30 min internetu na wifi, troche zdjec, czytanie ebookow. SGS2 tutaj wypada lepiej w zakresie zuzycia baterii nie wspominajac juz o komforcie.

[...]

Tak, wszystko sie zgadza, N8 jednak jest glucha na te argumenty i efekt koncowy uwzgledniajac w/w zastosowania jest taki, ze Nokia czesciej laduje na ladowarce.

Data: 2012-06-05 22:21:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 5 Jun 2012 19:13:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):

taaaa... oczywiście. A Golfa porównasz z Maserati?
N8 to cenowo okolice Galaxy W a nie SGS2. I wypadałoby porównywać jeszcze w
podobnych warunkach, np. instalując na obydwu Operę Mini.

Albo jeszcze lepiej Lynxa.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2012-06-05 22:04:36
Autor: J.F.
[...]

Moze jakies przyklady ?
[...]

J.

Data: 2012-06-05 22:29:12
Autor: atm
On 2012-06-05 22:04, J.F. wrote:
[...]

Pierwsza z brzegu, ktora co jakis czas przegladam:
simblog.pl
Ale ta to jeszcze jak cie moge, swego czasu wrzucilem na grupe linka do
jakiejs strony anglojezycznej, tam dopiero byla jazda :]

Data: 2012-06-05 22:36:54
Autor: atm
On 2012-06-05 22:04, J.F. wrote:
[...]

Mozesz tez sprobowac poczytac troche niusow na mynokiablog.com
Tez pozostawia niezatarte wrazenia.

Data: 2012-06-05 20:50:15
Autor: Maciek
Dnia Tue, 5 Jun 2012 18:58:26 +0100, Waldek Godel napisał(a):

To tak jak z większości modeli budżetowych. Porównaj iPhone 3GS

Mam w domu iPhone'a 3G i nie ma zadnego porownania z Nokia. iPhone to cud,
miod i orzeszki. Gdyby nie za mala klawiatura ekranowa, bralbym wlasnie
jego.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-05 21:14:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 5 Jun 2012 20:50:15 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

ROTFL!!!! --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-06-06 07:51:41
Autor: Maciek
Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
Dnia Tue, 5 Jun 2012 21:14:58 +0100, Waldek Godel napisał(a):

ROTFL!!!!

Moze masz zbyt wygorowane wymagania?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-06 12:15:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 6 Jun 2012 07:51:41 +0200, Maciek napisał(a):

ROTFL!!!!

Moze masz zbyt wygorowane wymagania?

Nie, po prostu mam porównanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-06-06 13:27:16
Autor: Maciek
Dnia Wed, 6 Jun 2012 12:15:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Nie, po prostu mam porównanie.

Ja tez porownuje - do Nokii E63. iPhone nie resetuje sie prawie nigdy,
Nokia notorycznie, Nokia sie wiesza, iPhone nie. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-06 12:29:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 6 Jun 2012 13:27:16 +0200, Maciek napisał(a):

Nie, po prostu mam porównanie.

Ja tez porownuje - do Nokii E63. iPhone nie resetuje sie prawie nigdy,
Nokia notorycznie, Nokia sie wiesza, iPhone nie.

A jak ci pokażę iPhone który się wiesza i resetuje? Albo to czy owo w nim
nie działa, to co?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-06-06 14:27:28
Autor: Maciek
Dnia Wed, 6 Jun 2012 12:29:39 +0100, Waldek Godel napisał(a):

A jak ci pokażę iPhone który się wiesza i resetuje? Albo to czy owo w nim
nie działa, to co?

Nic, bo ja Twoich rewelacji nie komentuje rotflem. Opisuje wlasne
doswiadczenia.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-06 13:39:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 6 Jun 2012 14:27:28 +0200, Maciek napisał(a):

Nic, bo ja Twoich rewelacji nie komentuje rotflem. Opisuje wlasne
doswiadczenia.

z jednym konkretny modelem telefonu, który nie wiadomo co przeszedł i jakie
ma oprogramowanie, bo nic o tym nie wspomniałeś.
Tymczasem ajfonów 3GS przewinęło mi się przez ręce kilkanaście, czasem
miałem ich na biurku 2-3 sztuki, w dodatku z 4 i 4S obok. I uwierz, ajfon
do wersji 4 w ogóle nie nadawał się do użytku, to powinno sie nazywać
publiczną wersją beta, a nawet alfa. Czwórka powinna się nazywać serią
przedprodukcyjną, ze względu na problemy z anteną. Może 4S ostatecznie
mógłby się nazywać 1.0, gdyby tak baterii nie zżerał, ostatnio to trochę
poprawili. I tyle.
A E63 była budżetową wersją E71, jednego z ostatnich porządnych telefonów
tej firmy. Wcale nie trzeba daleko szukać - wystarczy, że przeglądniesz
archiwum grupy i znajdziesz conajmniej kilka osób które pisały tutaj, że
E63 chodzi całkiem przyzwoicie. Oczywiście jak na cenę - która była wtedy
jedną z niższych, a teraz jest zupełnie śmieszna. Jak twoja się wiesza, to uaktualnij oprogramowanie, przeglądnij obudowę,
może jest zawilgocona, albo spadła kiedyś i jest mikropęknięcie na płytce
drukowanej które się objawia raz na jakiś czas itp - możliwości jest
mnóstwo.
Wystarczy że jakiś baran ściągał z niej simlocka grzebiąc w sofcie i już
będzie masakra. Kupiłeś ten telefon nowy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-06-06 12:48:23
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message
Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce.
I jaka to wróżba dla przyszłości firmy Nokia? Ano właśnie...

Niektorzy po pierwszym iphone tez pewnie tak powiedzieli :-P

Spoko Pszemolu, zrobi sie akcje promocyjna, troche w telewizji, troche u operatorow, sa nowe produkty, calkiem inne - a ludzi zrazonych innymi fonami tez bedzie przybywalo :-)

J.

Data: 2012-06-06 20:29:48
Autor: Maciek
Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
Dnia Tue, 5 Jun 2012 04:26:19 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Dobra, klamka zapadla - bedzie HTC Desire Z. Zadecydowala klawiatura.
Probowalem pisac na Samsungu Galaxy i musialbym sobie chyba ktorys palec
zestrugac do szpica :/

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-07 13:51:44
Autor: ToMasz
W dniu 06.06.2012 20:29, Maciek pisze:
[...]

pomacaj go najpierw, tzn oceni czy ewentualne małe lagi nie dyskwalifikują zetki. połóż na stół i podnieś prę razy. w niektórych dłoniach telefon się rozkłada, w niektórych problem nigdy nie występuje.
Etui typu trumienka (ruberized hard case) dobrze się trzyma, chroni i nie utrudnia rozkładania klawiatury
ToMasz

Data: 2012-06-07 20:32:15
Autor: Artur M.
Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
Użytkownik Maciek napisał:
[...]
Dobra, klamka zapadla - bedzie HTC Desire Z. Zadecydowala klawiatura.
Probowalem pisac na Samsungu Galaxy i musialbym sobie chyba ktorys palec
zestrugac do szpica :/

Jeśli bierzesz pod uwagę HTC DZ to porównaj sobie z SE Xperia Pro.
Graty i cena podobne tylko wsparcie modujących znikome (dla Xperi)

Artur M. <czytacz>

Data: 2012-06-07 23:23:36
Autor: Maciek
Dnia Thu, 07 Jun 2012 20:32:15 +0200, Artur M. <czytacz> napisał(a):

Jeśli bierzesz pod uwagę HTC DZ to porównaj sobie z SE Xperia Pro.
Graty i cena podobne tylko wsparcie modujących znikome (dla Xperi)

Tej xperii akurat nie mam w ofercie, tzn musialbym pewnie slono zabulic, a
modele wymienione w pierwszym poscie mam praktycznie za darmo.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry