Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry

Data: 2012-06-05 09:41:21
Autor: ToMasz
Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
Dostalem od operatora mozliwosc wybrania sobie nastepujacych modeli

Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce. Symbiana
tez nie.

Pomozecie wybrac? Telefon, poza dzwonieniem (rowniez w samochodzie) i
SMS-owaniem ma sluzyc mi do (w kolejnosci waznosci):

- wysylania i odbierania maili przez siec GSM i wifi (codziennie)
no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)
(...)
Fajnie, jakby dotykowy interfejs dzialal bez opoznien.
to bardziej w stronę galaxy S albo Xperia ARc

ToMasz

Data: 2012-06-05 10:01:10
Autor: Maciek
Dnia Tue, 05 Jun 2012 09:41:21 +0200, ToMasz napisał(a):

no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)

Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-05 09:49:45
Autor: Michal Tyrala
KtĂłry smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
On Tue, 5 Jun 2012 10:01:10 +0200, Maciek wrote:
> [...]

 duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
 grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

Potwierdzam. Na Sensation pisze mi się o wiele wygodniej niz na Desire Z
czy ChaCha.
BTW, tak z ciekawosci -- czy ze sprzetowa klawiatura dzialaja wynalazki
typu SwiftKeyX etc?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-07 15:35:16
Autor: kamil
On 05/06/2012 10:49, Michal Tyrala wrote:
[...]

Skoro już o tym rozmawiacie, podepnę się pod temat. Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco, ale mój G1 powoli robi się za wolny i myślę nad zmianą na Galaxy S2/S3. Ten drugi bardziej mi podszedł przez duży ekran i wygodę pisania na nim, największą wadą jest... właśnie ten krowiasty ekran, który nigdzie mi się nie zmieści.

Czy zapowiadane jest coś na Androidzie z klawiatura sprzętową? Chętnie przeczekam kilka miesięcy jeśli taki telefon jest na horyzoncie, bo właśnie przez brak klawiatury jeszcze trzymam G1. Desire Z ma już parę lat i nie chcę zmieniać używanego poldka na Golfa 3...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-07 18:43:41
Autor: JoteR
"kamil" napisał:

Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco,

Programu edukacyjnego również.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:01:34
Autor: kamil
On 07/06/2012 17:43, JoteR wrote:
"kamil" napisał:

Nie śledzę rynku smartfonów na bierząco,

Programu edukacyjnego również.

Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny, ale ja naprawdę nie o to pytałem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-07 19:12:50
Autor: JoteR
"kamil" napisał:

Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny,
ale ja naprawdę nie o to pytałem.

Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele też tak mają.

http://bynajmniej.net

I zmień stopkę, bo wstyd jej tylko przynosisz.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:13:39
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 7 Jun 2012 19:12:50 +0200, JoteR wrote:
> [...]

 Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że  zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele  też tak mają.

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
niestosownych zachowan :-)

Data: 2012-06-07 19:15:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 7 Jun 2012 18:13:39 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
niestosownych zachowan :-)

Co nie znaczy, że or razu dopuszczalne jest dokonywanie brutalnych gwałtów
zbiorowych na języku polskim.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-07 21:48:22
Autor: kamil
On 07/06/2012 19:15, Waldek Godel wrote:
[...]

Waldku, ty nawet tutaj trollujesz? Brutalne gwałty musiały mocno wryć ci się w podświadomość, stąd te frustracje. Weekend idzie, ziółek naparz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 00:00:37
Autor: JoteR
[OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
"Michal Tyrala" napisał:

Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek.

Też się cieszę, że pochodzimy od innej małpy.
http://netykieta.pl/netykieta=2
Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka", a ty w zamian pokaż mi paluszkiem punkt, zakazujący zwrócenia uwagi na niestosowne zachowania. Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu również publicznie zwrócić uwagi? Co to za nowa religia? Chyba żeś się z Pszemolem na ajfony pozamieniał.

To tak a propos niestosownych zachowan :-)

To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

JoteR

Data: 2012-06-07 23:55:53
Autor: Michal Tyrala
[OT] KtĂłry smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
On Fri, 8 Jun 2012 00:00:37 +0200, JoteR wrote:
 Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka",

No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

 Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu
 również publicznie zwrócić uwagi?

Ktoś Ci broni?

 Jakaś wspólnota dysmózgów?

Nie sądzisz, że tą bucówą wystawiasz swiadectwo wyłącznie sobie?
Nie trudź się odpisywaniem, wniosek z ,,duskusji'' wyciągnąłem.

dobranoc,

Data: 2012-06-08 02:45:08
Autor: JoteR
"Michal Tyrala" napisał:

No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

Moja radość z odmiennej linii ewolucyjnej niepomiernie wzrosła.

 Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu
 również publicznie zwrócić uwagi?

Ktoś Ci broni?

To o co się tak pienisz? Ktoś ci każe?

JoteR

Data: 2012-06-08 00:34:58
Autor: kamil
On 07/06/2012 23:00, JoteR wrote:
"Michal Tyrala" napisał:

[...]

Rany JoteR, pytam grzecznie, a ty z drecholami. Rozumiem, że presja w narodzie bo reprezentacja gra jutro, ale takie skoki ciśnienia prowadzą do wylewów, opanuj się chłopie.

Wersji netykiety jest milion, siedemset tysięcy czterysta dwadzieścia osiem, mogę podesłać potępiające czepialstwo. Czy Twoje życie stanie się dzięki temu pełniejsze, czy po prostu nie znając odpowiedzi na pytanie, przestaniesz robić z siebie durnia?

To tak a propos niestosownych zachowan :-)

To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące
ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

PLONK durniu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 02:28:22
Autor: JoteR
[OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
"kamil" napisał:

Rany JoteR, pytam grzecznie,

Miałeś szansę grzecznie przyjąć zwróconą uwagę (już o przeproszeniu nie wspominając, bo to przecież straszny dyshonor dla takiego kibordłoriora), ale wolałeś zabucować, więc dostałeś to, na co zasłużyłeś.

PLONK durniu.

Myślisz, bęcwale, że jak mnie splonkujesz, to będziesz mógł dalej bezkarnie defekować? W archiwum zostaną zarówno twój ortobełkot jak i moje komentarze prostujące.

JoteR

Data: 2012-06-07 18:54:57
Autor: AL
W dniu 2012-06-07 16:35, kamil pisze:
[...]

jakbyś śledził na bieŻąco ;) rynek, to zauważyłbyś, że klawiatury sprzętowe są 'pase'.
Miałem G1 (super klawiatura sprzętow - chyba najlepsza w smartfonach), teraz DesireZ (z powodu klawiatury sprzętowej) - jest gorzej niż w G1, ale i tak wygodniej niz korzystanie z klawiatury ekranowej (przy krótkich wiadomościach klawiatura ekranowa jest OK, ale przy dłuższych - przewagę ma jednak fizyczna).
Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego kompakta (dużo wygodniej i szybciej).

Musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie - czy potrzebujesz klawiatury sprzętowej czy nie. Jeśli potrzebujesz, to masz baaardzo ograniczony wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej to co jest w Xperiach)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-06-07 18:06:50
Autor: kamil
On 07/06/2012 17:54, AL wrote:

> [...]
> Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych
> smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego

"przesiadka", przyganiał kocioł garnkowi.

O prędkość właśnie się rozchodzi, nie planuję godzinnych posiedzeń w łazience z angry birds, ale powoli nawet przeglądanie www robi się męczące, o dość ograniczonym miejscu na aplikacje już nie wspomnę, poczty exchange też nie obsługuje. Telefon ma mi służyć do dzwonienia i wygodnego przeglądania/pisania poczty czy google maps w przyzwoitym tempie.

Desire Z też nie wydaje się powalać parametrami z jego 800MHz, nie lubię zmieniać telefonu co pół roku, więc wolę kupić dziś S3 i mieć to z głowy na trzy lata, zamiast męczyć się z Desire Z który niedługo też pewnie ledwo pociągnie byle operę mini.. Naprawdę żaden producent nie zapowiada nowego modelu?

> [...]
> wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super
> nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej

Samsungowe nakładki wydają mi się przyzwoite, liczyłem po prostu na jakieś plotki o ośmiordzeniowym CPU i fizycznej klawiaturze na święta.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-05 12:22:16
Autor: Pszemol
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:647ybgwml9lk$.ghx61b90qpps$.dlg40tude.net...
Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie
pisac - mam grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

Moja diagnoza: za mocno naciskasz... ekran iPhone jest bardzo czuły,
wystarczy dotknięcie - nie trzeba prawie nic naciskać. Sprawdź jeszcze
raz tylko muskając lekko klawiaturę a przekonasz się, że działa OK.

Data: 2012-06-05 15:01:43
Autor: ToMasz
W dniu 05.06.2012 10:01, Maciek pisze:
[...]

to wszystko zależy. Ja jestem zwolennikem klawiatur hardwarowych, ale w androidzie jej wykorzystanie jest marne, ale to ze względu na dość dobrą obsługę tego co wyświetla ekran. JEdnak sprzedałem desire z, bo mało na klawiaturze pisałęm. Nabywca był szczerze zachwycony, że klawiatura ekranowa (miał xperie) nie zasłania mu ekranu. NA hardwarowej pisze błyskawicznie. na wyświetlanej też szybko, ale robił dużo błędów.
Tak więc zastanów się, albo pomacaj tą klawiaturę w DZ!
ToMasz

Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry