Który telefon ?

Data: 2009-09-30 01:40:40
Autor: Janeo
Który telefon ?
On 29 Wrz, 17:15, mz <lubies...@wp.pl> wrote:
Witam
Który z poniższych telefonów polecilibyście dla kobiety ?\
Może ja jakiś inny jestem, ale czym różni się telefon dla kobiety od
telefonu dla mężczyzny Twoim zdaniem?
Zakładam, że jak pytasz to wiesz. Wtedy sama przejedź się po wskazanej
liście i wybierz.
Pozd- J
-- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-09-30 14:01:33
Autor: mz
Który telefon ?
Post pisała moja żona. Część telefonów jest jakby to powiedzieć: bardziej preferowana przez kobiety . Dlaczego - tego nie wiem, jak chcesz zapytaj kobiety. Mojej nie podoba się SE C702 jak to twierdzi jest dość toporny.

Data: 2009-09-30 22:52:07
Autor: AL
Który telefon ?
mz pisze:
[...]

a mojej spodobal sie swego czasu K770i - bo byl brazowy :)
- chwali sobie i sam telefon i aparat (nokia przy tym wysiada) oraz -
funkcje latarki :)  (ja tez kiedys z niej nawet korzystalem, jak w nocy
musialem zajrzec pod maske w aucie i cos tam pokombinowac - dala rade)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-10-01 02:53:35
Autor: Janeo
Który telefon ?
On 30 Wrz, 14:01, mz <lubies...@wp.pl> wrote:
Post pisała moja żona. Część telefonów jest jakby to powiedzieć:
bardziej preferowana przez kobiety . Dlaczego - tego nie wiem, jak
chcesz zapytaj kobiety.
Może obejrzyjcie wszystkie w salonie i wtedy kup jej ten, na który
wskaże palcem :-). Tak po prostu.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-01 11:29:47
Autor: Adramelech
Który telefon ?
Janeo <janeo100@gmail.com> Odpowiedz na news:dc108c74-23e7-428e-8f7c-
1590e6314598@a21g2000yqc.googlegroups.com:

[...]

Na to odpowie ci każde kobieta i żaden meżczyzna.
;)))
PS. Jestem tęż na etapie zakupu fona dla mojej Pani. Wybrała sobie nokie 5310. Bo mała.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Który telefon ?