Który telewizor - prosze o pomoc.

Data: 2010-12-08 16:59:31
Autor: R.
Który telewizor - prosze o pomoc.
Witam.
Nie mam zielonego pojecie na temat telewizorów.
Dlatego prosze o porade który wybrać telewzor:
Lg 42ld550,
Lg 42ld650,
a może samsung 40c650  - tylko czy jest sens wiecej zapłacić?

Pzdr.

Data: 2010-12-08 17:54:10
Autor: Norbert
R. napisał(a):
[...]

Zobacz wątek LCD, LED, PLAZMA...
Mam ten sam problem i tam juz troszke o tym jest ale licze ze sie jeszcze rozkreci

Data: 2010-12-08 22:43:03
Autor: Ajgor
Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości news:idodht$1am$1mx1.internetia.pl...

Zobacz wątek LCD, LED, PLAZMA...
Mam ten sam problem i tam juz troszke o tym jest ale licze ze sie jeszcze rozkreci

Jeszcze bardziej rozkręci? Precież tam lada chwila zacznie mięcho lecieć :)

Data: 2010-12-09 08:08:52
Autor: R.
Który telewizor - prosze o pomoc.
Ale mnie interesuje jakosc : oglądania, odtwarzania z USB itp.
Nie ile pobiera  vat.

Data: 2010-12-09 08:10:40
Autor: boxfish
Kt�ry telewizor - prosze o pomoc.
W dniu 2010-12-09 08:08, R. pisze:
Ale mnie interesuje jakosc : ogl�dania, odtwarzania z USB itp.

takie info tez tam znajdziesz, ja polecam samsunga

Data: 2010-12-10 17:58:02
Autor: Roman Rumian
W dniu 2010-12-09 08:10, boxfish pisze:
W dniu 2010-12-09 08:08, R. pisze:
Ale mnie interesuje jakosc : ogl�dania, odtwarzania z USB itp.

takie info tez tam znajdziesz, ja polecam samsunga

Moim zdaniem, a długo szukałem, porównywałem, w tej chwili najlepszy do domu jest Samsung UE40C7000 (ok. 4200 zł) lub, jeśli komuś 800 zł nie robi różnicy UE40C8000 (jedyny plus ponad 7000 to tzw. podświetlanie strefowe). Maja wszystko włącznie z time shift i rejestracja programów na pamięciach USB.

Roman Rumian

Data: 2010-12-09 08:54:40
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-09 08:08, R. pisze:
Ale mnie interesuje jakosc : ogl�dania, odtwarzania z USB itp.
Nie ile pobiera  vat.

  to chyba samsung

--
pozdrawiam.  pawell32