Ktory to mkarawan ?

Data: 2010-02-21 10:05:28
Autor: -heÂŽsk-
Ktory to mkarawan ?

http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 11:05:24
Autor: mkarwan
Ktory to mkarawan ?
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqt1o5141l3h4ofos1c39hpg87v61gv0eq4ax.com...

http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

Ooo! Wrzuciłeś zdjęcie swoich kumpli z kompanii.

Data: 2010-02-21 11:09:34
Autor: -heÂŽsk-
Ktory to mkarawan ?
On Sun, 21 Feb 2010 11:05:24 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy
Ooo! Wrzuciłeś zdjęcie swoich kumpli z kompanii.

 dobra, ktory z nich to ty ? ;o))
 --

 HeSk

Data: 2010-02-21 11:12:35
Autor: mkarwan
Ktory to mkarawan ?
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih12o553oif40am8cniftasnnpnac1q1om4ax.com...
http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy
Ooo! Wrzuciłeś zdjęcie swoich kumpli z kompanii.

dobra, ktory z nich to ty ? ;o))

Gdybym był w twojej kompanii to byś mnie znał, a  ty przecież nie masz pojęcia kim jestem.
Długo jeszcze będziesz robił z siebie durnia?

Data: 2010-02-21 13:31:17
Autor: -heÂŽsk-
Ktory to mkarawan ?
On Sun, 21 Feb 2010 11:12:35 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

>dobra, ktory z nich to ty ? ;o))

Gdybym był w twojej kompanii to byś mnie znał,

 nie bylem w takiej formacji wiec to nie moja kompania.
 powiesz w koncu, ktory z nich to ty ? ;o)))

a  ty przecież nie masz pojęcia kim jestem.

 bo jestes zwyklym TCHORZEM. jezeli jestes odwazny  napisz do mnie na bigbrednie@interia.pl. zaryzykujesz ?

Długo jeszcze będziesz robił z siebie durnia?

 nie z siebie robaczku, a z ciebie ;o)))

--

 HeSk

Ktory to mkarawan ?