Ktory tuner najlepszy do nagrywania z TV?

Data: 2009-03-12 22:51:34
Autor: Reksio
Ktory tuner najlepszy do nagrywania z TV?
Glownie chce poprzerzucac z tasm VHS stare nagrania itp.

A moze lepiej zainwestowac w stacjonarna nagrywarke? Czy jakos nagranego materialu bedzie wtedy lepsza?

O przechwytywaniu i ustawieniach samego Virtual Dub :-) można dłuuugo gawędzić. Dlatego ograniczę się do minimum:
Jeżeli nie masz doświadczenia w przechwytywaniu obrazu na komputerze - polecam nagrywarkę stacjonarną.
Wersja niskobudżetowa - nagrywarka TV300 za około 60 pln, a do tego dysk IDE, i słownik niemiecki lub włoski :-). Jest sporo opisów tego recordera - mam, sprawdziłem, od tej pory z pogardą patrzę na kartę do przechwytywania obrazu w komputerze, nie martwię się przeplotem, który zobacze tylko na monitorze CRT i TV, a na LCD jst niewidoczny. Oczywiście nagrywa programy według timera. Wada - nie posiada nagrywarki DVD - trzeba dysk przepinać do komputera.
Czy jakość będzie lepsza? Można polemizować, ale na sprzęcie który posiadam (a nie jest on najwyższej klasy) stwierdziłem że jest lepsza (subiektywnie, więc w polemiki się nie wdaję)
Wersja droższa - kamera cyfrowa z wejściem VIDEO, plus jakaś nagrywarka do programow z kablówki.
Najdroższa - CASABLANCA do zgrywania plus jakaś nagrywarka do programow z kablówki :-)

Resume - wystarczy sama nagrywarka - może nawet ta najtańsza z HDD.

Pozdrrr... Reksio

Ktory tuner najlepszy do nagrywania z TV?