Który wybrać?????

Data: 2009-07-27 17:22:54
Autor: Boch
Który wybrać?????
Po długich namysłach i porównaniach itp.... Wybrałem dwa rowery które spełniałyby moje oczekiwania - częściej po drodze asfaltowej , rzadziej po polnych duktach i trochę po lesie ...
Mój wybór to  :
KROSS CROW RUBBLE
http://www.allegro.pl/item672647805_rower_trekking_kross_crow_rubble_19_model_2008.html
albo
KELLYS WALKER
http://www.allegro.pl/item694788408_kellys_walker_09_rower_trekkingowy_wyzszej_klasy.html

Do pierwszego trzeba dokupić trochę dodatkowego osprzętu , ale pytanie juz do znawców tematu który z tych dwóch rowerów byłby lepszy pod względem osprzętu w użytkowaniu , awaryjności - ogólnie którego z tych dwóch byście polecali .

Boch

Data: 2009-07-27 14:57:31
Autor: pw
Który wybrać?????
On 27 Lip, 17:22, "Boch" <no_s...@nospam.pl> wrote:
[...]

Osprzęt praktycznie ten sam, cena ta sama, ale Kellys bardziej
wyposażony. Moim zdaniem pytanie brzmi, czy chcesz łożyć dodatkową
kasę na te pierdułki?

Pozdro,
pw

Który wybrać?????