Który z nich najmniej terenowy ?

Data: 2009-03-31 15:15:15
Autor: Agent 0700
Który z nich najmniej terenowy ?
zachowanie na asfalcie. Pytanie więc , który z nich jest najbardziej "osobowy" . Podobno Pajero robi wrażenie pod względem własności jezdnych na asfalcie.

Ale jakie Pajero? Bo zwykłe Pajero to nie SUV.

Pajero Pinin to SUV - taki mam.

Jeździ, ale do wyścigów się nie nadaje.

Generalnie może być :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-03-31 15:31:21
Autor: Bender
Agent 0700 pisze:
zachowanie na asfalcie. Pytanie więc , który z nich jest najbardziej "osobowy" . Podobno Pajero robi wrażenie pod względem własności jezdnych na asfalcie.

Ale jakie Pajero? Bo zwykłe Pajero to nie SUV.

Jak porównuje z Grand Cherokee to zgadnij jaki ?

Pajero Pinin to SUV - taki mam.

Jeździ, ale do wyścigów się nie nadaje.

Generalnie może być :-)

Dzięki. Ulżyło mi, że jeździ. Teraz wiem wszystko.

Który z nich najmniej terenowy ?