Który z nich najmniej terenowy ?

Data: 2009-03-31 15:30:52
Autor: Szyszkowa
Który z nich najmniej terenowy ?
Bender wrote:
Planuje zakup dużego SUVa (nowy lub roczny). Te, które mi najbardziej odpowiadają (X5, Q7 , ML) są poza zasięgiem więc w kręgu zainteresowania są:
Sorento, Pajero, GrandCherokee i Pathfinder (Tuarega na razie nie liczę)

Sporo jeżdżę po wiejskich drogach ale najważniejsze jest dla mnie zachowanie na asfalcie. Pytanie więc , który z nich jest najbardziej "osobowy" . Podobno Pajero robi wrażenie pod względem własności jezdnych na asfalcie.

Z góry dzięki za wszelkie opinie.

Pozdrawiam
Sławas

Pajero III i IV mają niezależne zawieszenie- co dużo daje przy jeździe po asfalcie. Z minusów- musisz sie przyzwyczaic do dosyc glosnej pracy diesla.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-31 19:08:58
Autor: Miki

Użytkownik "Szyszkowa" <Szyszkowa_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqt5va$f9j$1inews.gazeta.pl...
Bender wrote:
[...]

Nie miałem żadnego z powyższych, nie jechałem żadnym. Ale w ciemno mogę Ci powiedzieć że najlepszą trakcję będzie miało X5. Dlaczego? :)

Pozdr,

Miki

Data: 2009-03-31 21:45:54
Autor: Szymon Machel
Który z nich najmniej terenowy ?

Użytkownik "Ania" <aneczka799@wp.pl> napisał w wiadomości

Dlaczego????

Cena?

Data: 2009-04-01 00:47:46
Autor: JG
Który z nich najmniej terenowy ?
Ania pisze:
Dlaczego????
Ja nie wiem dlaczego, ale wiem, że ma.
Naprawdę byłem w szoku, z jaką prędkością X5 jest w stanie wchodzić w płaskie zakręty (a co najlepsze - z jaką wychodzić).
Próbowałem uciec i nie dałem rady ;)

pozdrawiam,
JG

Który z nich najmniej terenowy ?