Data: 2009-03-31 21:47:03 | |
Autor: Mariusz Ostrowski | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Bender <bender@boxpl.com> napisał(a):
Planuje zakup dużego SUVa (nowy lub roczny). Te, które mi najbardziej odpowiadają (X5, Q7 , ML) są poza zasięgiem więc w kręgu zainteresowania są:Mam Pajero (co prawda poprzedni model) i mam porównanie z Grandem. Moim zdaniem, jakoś lepiej "przyklejony" do asfaltu jest ten pierwszy. Natomiast z tych co wymieniłeś i do Twoich celów, rozważyłbym Pathfindera. pozdrawiam mariusz -- |
|
Data: 2009-03-31 23:56:21 | |
Autor: jack | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Bender <bender@boxpl.com> napisał(a): > Planuje zakup dużego SUVa (nowy lub roczny). Te, które mi najbardziej > odpowiadają (X5, Q7 , ML) są poza zasięgiem więc w kręgu zainteresowania są:Subaru oudlander. Znajoma takim bryka po stanach,przy 160 przyklejony do aswaltu. pozdro.jack -- |
|
Data: 2009-04-01 07:11:50 | |
Autor: Miki | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:4e8f.00000155.49d29185newsgate.onet.pl... Bender <bender@boxpl.com> napisał(a):Subaru oudlander. Dokładnie, jest to bardzo możliwe.... Subaru, BMW słyną z najlepszego prowadzenia. Odnośnie Grand Cherokee to tego samochodu nie kupuje się dla dobrej trakcji ;) Przecież to amerykaniec, a te nawet usportowione mają słabą trakcję... A co dopiero wysoki klocek. To jest samochód do spokojnej jazdy. Miki |
|
Data: 2009-04-02 10:22:33 | |
Autor: JBART | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Dokładnie, jest to bardzo możliwe.... Subaru, BMW słyną z najlepszego zwlaszcza subaru outlander... -- Jarek |
|
Data: 2009-04-01 09:26:29 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Subaru oudlander. to jakiś mix subaru oubacka i mitsubishi outlandera? P. |
|
Data: 2009-04-01 11:00:37 | |
Autor: Bender | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Mariusz Ostrowski pisze:
Mam Pajero (co prawda poprzedni model) i mam porównanie z Grandem. Moim zdaniem, jakoś lepiej "przyklejony" do asfaltu jest ten pierwszy. Natomiast z tych co wymieniłeś i do Twoich celów, rozważyłbym Pathfindera.Dzięki Mariusz. Chociaż jedna osoba potrafiła przeczytać posta i odpowiedzieć na pytanie. W sumie rozważam już tylko Pajero i Granda. Jazda próbna rozwieje wątpliwości. Pozdrawiam Sławas |
|
Data: 2009-04-01 11:42:23 | |
Autor: Pa_blo | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Użytkownik "Bender" <bender@boxpl.com> napisał w wiadomości news:gqvb10$p78$1mx1.internetia.pl...
Pajero z 2009 kosztuje tyle co X5 z 2008... i uwazasz, ze miedy tymi dwoma jest jakies porownanie? Pajero przy X5 to woz drabiniasty... Cherokee to pozaklasowa tandeta! Picasso |
|
Data: 2009-04-01 12:29:35 | |
Autor: Szyszkowa | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Pa_blo wrote:
Pajero z 2009 kosztuje tyle co X5 z 2008... i uwazasz, ze miedy tymi dwoma jest jakies porownanie? Kolega czytać potrafi ? "Te, które mi najbardziej odpowiadają (X5, Q7 , ML) są poza zasięgiem więc w kręgu zainteresowania są: Sorento, Pajero, GrandCherokee i Pathfinder (Tuarega na razie nie liczę)." |
|
Data: 2009-04-01 12:39:38 | |
Autor: Bender | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Pa_blo pisze:
Nie czytasz pytań i jeszcze bzdury piszesz. X5 z 2008r z gwarancją i fakturą to min. 230 tys. zł Pajero można dostać za 150 tys. zł Grand Limited za 140 tys. Ameryki nie odkryłeś , że X5 jest lepsze na asfalt tyle, że to inna klasa cenowa. Sławas |
|
Data: 2009-04-01 13:41:04 | |
Autor: Pa_blo | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Użytkownik "Bender" <bender@boxpl.com> napisał w wiadomości news:gqvgql$h56$1mx1.internetia.pl...
W jakim sensie bzdury? Porownalem salonowe Pajero i roczne BMW. Podac Ci namiary na X5 3.0D z Sierpnia zeszlego roku za 31 tys eur? Dojdzie tylko akcyza... Czy "Onanista" za 150 tys dorowna wyposazeniem X5 za 170? Generalnie roznica jest kiedy poszuka sie najtanszego X5 i najtanszego Pajero ale najtansze nie oznacza dobre... Picasso |
|
Data: 2009-04-01 14:58:41 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Czy "Onanista" za 150 tys dorowna wyposazeniem X5 za 170? tylko skąd się biorą na rynku roczne X5? sądzisz, że ktoś kupił i po kilku miesiącach sprzedaje sprawne auto? P. |
|
Data: 2009-04-01 15:30:49 | |
Autor: Paweł | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqvoe3$5ss$1inews.gazeta.pl...
tylko skąd się biorą na rynku roczne X5? Tak. Szybko przekonuje się, że to padlina niewarta włożonych w niego pieniędzy -- Paweł |
|
Data: 2009-04-01 17:11:37 | |
Autor: Bender | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Paweł pisze:
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqvoe3$5ss$1inews.gazeta.pl...Takie X5 2008r za 30 tys. EU to na pewno. Swoją drogą jak trzeba być naiwnym, żeby wierzyć w "okazje" 30% poniżej ceny rynkowej. Jednak roczny wózek można dobrze kupić od np. firm leasingowych (właśnie tam szukam). Przebiegi w terenówkach trafiają się nawet w rocznikach 2007 poniżej 10 000 km . Są na gwarancji i po ocenie rzeczoznawców. A wiadomo, że samochód najwięcej procentowo traci właśnie w pierwszym roku. Lecz na super okazje cenowe dobrych samochodów lub ceny dolno-allegrowe to liczyć nie można. Sławas |
|
Data: 2009-04-01 17:31:10 | |
Autor: Pa_blo | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqvoe3$5ss$1inews.gazeta.pl... tylko skąd się biorą na rynku roczne X5? Generalnie w PL ceny sa troche przesadzone... Sprawdzalem w Eurotax, 2008 3.0d stoi 189 tys zl a na Allegro/Otomoto za 190 stala - kilka dni temu - z gzekucji jako okazja. Ta o ktorej pisze to niedokonczony leasing, firma zrobila plajte i wlasciciel ma prawo pierwokupu za 30 tys, 1 tys dla niego za fatyge. Procz tej o ktorej pisze stoja jeszcze 2 podobne ordobine drozsze - 35 i 36 tys eur, juz do oddania bez ceregieli. Picasso |
|
Data: 2009-04-01 12:32:09 | |
Autor: Szyszkowa | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Bender wrote:
Mariusz Ostrowski pisze: Ja, z własnego podwórka :) polecałbym Ci Pajero. Aczkolwiek dobrze robisz decydując się na jazdę i jednym i drugim, bo są różne gusta. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-04-01 12:57:02 | |
Autor: jacek2v | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
On 1 Kwi, 11:00, Bender <ben...@boxpl.com> wrote:
Mariusz Ostrowski pisze: Ja przeczytałem posta i do Twojej listy dorzuciłbym Subaru Forestera :P - co prawda chyba to inna półka w stosunku do np. X5 :) Mam takiego - asfalt, a zwłaszcza zakręty pięknie łyka. Jak lubisz szybciej i nie koniecznie taniej to bierz 2,5T (230KM, ~6-7s do 100Km/ h) a jak spokojniej i taniej to diesla (147KM, 10,4s d o100KM/h). W terenie też sobie dobrze radzi, ale to nie terenówka - chociaż czasami i niejedną terenówkę może zawstydzić :) Jacek |
|
Data: 2009-04-01 13:00:10 | |
Autor: jacek2v | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
On 1 Kwi, 21:57, jacek2v <jace...@gmail.com> wrote:
On 1 Kwi, 11:00, Bender <ben...@boxpl.com> wrote:[...] A jednak nie do końca przeczytałem :) - Forek nie jest duży -co prawda ma bardzo dużo miejsca dla ludzi, lecz bagażnik niewielki. Mistubishi Oulander jest większy, ale podobno gorzej jeździ. Jacek |
|
Data: 2009-04-06 03:25:01 | |
Autor: olleo | |
Który z nich najmniej terenowy ? | |
Ja przeczytałem posta i do Twojej listy dorzuciłbym Subaru Kolega szuka duzego SUVa, wiec z Subaru co najwyzej Tribeca, aczkolwiek najnowszy Forester jest duzo wiekszy od poprzedniego modelu (nawet wyzszy chyba o pol cm od Tribeci, ale krotszy). Z SUVami jest zazwyczaj taki klopot, ze sa duze z zewnatrz, w srodku co najwyzej srednie (najnowszy Forester ponoc z tylu oferuje wyjatkowo duzo miejsca, ale wciaz bagaznik ma, jak na SUVa malutki). Jesli nie zalezy na napedzie i katach natarcia/etc., to moze jakis VAN? -- Olleo |