Który z nich najmniej terenowy ?

Data: 2009-04-01 21:26:06
Autor: rydzo
Który z nich najmniej terenowy ?
Użytkownik "Bender" <bender@boxpl.com> napisał w wiadomości news:gqt2ki$spt$1mx1.internetia.pl...
Planuje zakup dużego SUVa (nowy lub roczny). Te, które mi najbardziej odpowiadają (X5, Q7 , ML) są poza zasięgiem więc w kręgu zainteresowania
są: Sorento, Pajero, GrandCherokee i Pathfinder (Tuarega na razie nie
liczę)
Sporo jeżdżę po wiejskich drogach ale najważniejsze jest dla mnie zachowanie na asfalcie. Pytanie więc , który z nich jest najbardziej "osobowy" . Podobno Pajero robi wrażenie pod względem własności jezdnych na asfalcie.
Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Sławas

jeśli to są tylko wiejskie drogi, a nie "błoto po pas"
to bym rozważył audi allroad - napęd na cztery łapy, regulowana wysokość zawieszenia.

z niższym budżetem subaru outback
--
POzdrawiAM
rydzo