Który znak działa dokąd?

Data: 2009-05-13 17:24:55
Autor: Robert_J
Który znak działa dokąd?
Ile teraz wolno jechac i dlaczego?

Zależy jakim pojazdem jedziesz. Jeśli ciężarowym to cały czas 50.

Data: 2009-05-13 18:01:49
Autor: 'Tom N'
Który znak działa dokąd?
Robert_J w <news:gueooa$e13$1inews.gazeta.pl>:

Ile teraz wolno jechac i dlaczego?

Zależy jakim pojazdem jedziesz. Jeśli ciężarowym to cały czas 50.

Jesteś pewien? To podaj przepis proszę;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-13 19:58:22
Autor: Robert_J
Który znak działa dokąd?
Jesteś pewien? To podaj przepis proszę;P

Już podałem wyżej, choć przyznaję że dotyczy podniesienia prędkości w TZ powyżej 60 km/h. Czyli dla rozpatrywanego przypadku jest bezzasadny, choć nie wiadomo czy twórca wątku określił "60" jako konkretną prędkość, czy jako ogólny przykład podwyższenia tejże ;-).

Data: 2009-05-13 20:13:45
Autor: 'Tom N'
Który znak działa dokąd?
Robert_J w <news:guf1o3$qj2$1inews.gazeta.pl>:

[...]

I znowu skupiłeś sie na prędkości a nie na DMC -- "samochodu ciężarowego o
dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t"

Dlaczego na to zwracam uwagę? Bo mnie kilka razy molestowały policaje i
straszniki, te pierwsze właśnie za przekroczenie 70, te drugie za parkowanie
na chodniku...

Bo im sie kratka jednoznacznie z "ciężarowym" kojarzyła ;-P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Który znak działa dokąd?