Który znak działa dokąd?

Data: 2009-05-13 22:34:31
Autor: Stanislaw Kulczycki
Który znak działa dokąd?
Michal Jankowski pisze:
Sekwecja znaków, w odstępach:

1. Początek obszaru zabudowanego
2. Podniesienie limitu do 60 km/h
3. Koniec obszaru zabudowanego

Ile teraz wolno jechac i dlaczego?

To ja sie dolacze do pytania z lekka modyfikacja:
0. Teren niezabudowany droga dwupasmowa
1. Ograniczenie predkosci do 70 km/h
2. 5m dalej Początek obszaru zabudowanego
3. 10m dalej Fotoradar

Jaka obowiazuje tutaj predkosc? Z logicznego punktu widzenia wydaje sie, ze 50km/h (Dla samochodu osobowego). Taka sekwencja wystepuje przy wjezdzie do Krakowa na pasterniku.

pzdr,
s.

Data: 2009-05-13 22:39:46
Autor: badzio
Który znak działa dokąd?
Stanislaw Kulczycki napisał(a):
Michal Jankowski pisze:
> [...]
> 3. Koniec obszaru zabudowanego
>
> Ile teraz wolno jechac i dlaczego?

To ja sie dolacze do pytania z lekka modyfikacja:
2. 5m dalej Pocz�tek obszaru zabudowanego

'Tutaj' tzn gdzie?

Data: 2009-05-14 12:29:09
Autor: neelix
Który znak działa dokąd?

Użytkownik "Stanislaw Kulczycki" <grung@fatcat.ftj.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:gufbee$o0k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Michal Jankowski pisze:
[...]

No i jaki problem? Wszystko jasne tyle, że nie "2. 5m dalej"  tylko "2. 10m" dalej. Prędkość taka jak na zabudowanym(50 v 60).

neelix

Który znak działa dokąd?