Którym pasem wjechać na rondo ?

Data: 2014-11-21 11:52:47
Autor: kogutek444
Którym pasem wjechać na rondo ?
W dniu czwartek, 20 listopada 2014 11:08:55 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
Którym pasem wjechać na rondo, oczywi¶cie
zgodnie z PoRD ?
a) jazda w prawo,
b) jazda na wprost,
c) jazda w lewo,
d) zawracanie.
Rondo klasyczne, dwa pasy ruchu oznaczone,
oznakowanie typowe, czyli C-12 i A-7.
Przecięcie pod k±tem prostym dwóch dróg,
po dwa pasy oznaczone w każd± stronę.
W miejscu przecięcia dróg jest rondo.

Prawidlowy przejazd być może zostanie nagrodzony przez
misiaczków :))

Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj. Dostaniesz drogę jednokierunkow± z pierwszeństwem do której z prawej strony dochodz± podporz±dkowane. To najprostszy przykład co do wjeżdżania i jazdy po rondzie. jak masz kaprys to możesz komplikować i dodawać dodatkowe pasy ruchu.

Data: 2014-11-21 22:14:03
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 11:52:47 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj.

ROTFL Jak je przetniesz i wyprostujesz, to masti się nie pobawi w kręcenie na nim
swoich ulubionych kółek. Co pocznie co pocznie co...

To najprostszy przykład co do wjeżdżania i jazdy po rondzie.

Najprostszy i najgłupszy, bo z rzeczywistością i przepisami niewiele ma
wspĂłlnego. Chyba ĹĽe wskaĹĽesz w przepisach coĹ›, co sugeruje takie
"rozwiązanie", tj. że skrzyżowanie okrężne to jednak "zestaw skrzyżowań".

jak masz kaprys to możesz komplikować i dodawać dodatkowe pasy ruchu.

Tak, i znaki poziome przed i na skrzyżowaniu. Zwłaszcza te przed
skrzyżowaniem z możliwością jazdy prosto albo w lewo (oczywiście tylko i
wyłącznie dla rond turbinowych) będą wyjątkowo ciekawe. :>

O właśnie, weź wyprostuj jakieś rondo turbinowe, proszę, proszę... :}

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 13:45:05
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 21 listopada 2014 22:14:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Fri, 21 Nov 2014 11:52:47 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj. ROTFL Jak je przetniesz i wyprostujesz, to masti się nie pobawi w kręcenie na nim
swoich ulubionych kółek. Co pocznie co pocznie co...

> To najprostszy przykład co do wjeżdżania i jazdy po rondzie. Najprostszy i najgłupszy, bo z rzeczywisto¶ci± i przepisami niewiele ma
wspólnego. Chyba że wskażesz w przepisach co¶, co sugeruje takie
"rozwi±zanie", tj. że skrzyżowanie okrężne to jednak "zestaw skrzyżowań".

> jak masz kaprys to możesz komplikować i dodawać dodatkowe pasy ruchu.

Tak, i znaki poziome przed i na skrzyżowaniu. Zwłaszcza te przed
skrzyżowaniem z możliwo¶ci± jazdy prosto albo w lewo (oczywi¶cie tylko i
wył±cznie dla rond turbinowych) będ± wyj±tkowo ciekawe. :>

O wła¶nie, weĽ wyprostuj jakie¶ rondo turbinowe, proszę, proszę... :}

-- Pozdor
Myjk

To chyba że masz jakie¶ swoje przepisy, wtedy nic nie pasuje. Które przepisy nie pasuj± do wyprostowanego ronda?

Data: 2014-11-21 22:55:56
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 13:45:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
To chyba ĹĽe masz jakieĹ› swoje przepisy,

Chętnie poczekam, aż podasz przepisy z PORD argumentujące za tym, że rondo
to jednak "zestaw" skrzyżowań.

JesteĹ›, widzÄ™, specjalistÄ… od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisując po nim jazdę. Są słone paluszki i browar, będzie zabawnie. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 14:20:31
Autor: kogutek444
Którym pasem wjechać na rondo ?
W dniu pi±tek, 21 listopada 2014 22:56:00 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Fri, 21 Nov 2014 13:45:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > To chyba że masz jakie¶ swoje przepisy,

Chętnie poczekam, aż podasz przepisy z PORD argumentuj±ce za tym, że rondo
to jednak "zestaw" skrzyżowań.

Jeste¶, widzę, specjalist± od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisuj±c po nim jazdę. S± słone paluszki i browar, będzie zabawnie. :P

-- Pozdor
Myjk

Możemy doj¶ć do turbinowego. Ale to póĽniej. Opisz czym różni się wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym pasie ruchu od wjazdu z drogi o jednym pasie ruchu w drogę z pierwszeństwem przejazdu też o jednym pasie ruchu. Dla ułatwienia wjeżdżaj±cy może skręcić tylko w prawo.

Data: 2014-11-21 23:32:28
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 14:20:31 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Opisz czym różni się wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym
pasie ruchu od wjazdu z drogi o jednym pasie ruchu w drogÄ™ z
pierwszeństwem przejazdu też o jednym pasie ruchu.

W pierwszym wypadku następuje wjazd (wkroczenie) na skrzyżowanie (z
zamiarem zmiany kierunku), w drugim następuje manewr skrętu w prawo (zmiany
kierunku) na skrzyżowaniu. Czyli wygrałem prezentację przecięcia i rozwinięcia ronda turbinowego przez
rondoprostowacza, fajnie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 14:45:41
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 21 listopada 2014 23:32:28 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Fri, 21 Nov 2014 14:20:31 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > Opisz czym różni się wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym
> [...]

kierunku) na skrzyżowaniu. Czyli wygrałem prezentację przecięcia i rozwinięcia ronda turbinowego przez

Czym się to różni praktycznie. Opisz co robisz w takiej sytuacji jak chcesz wjechać na opisane wcze¶niej rondo.

Data: 2014-11-21 23:50:16
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 14:45:41 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Czym się to różni praktycznie.

Praktycznie różni się tym czym napisałem. Uwaga, powtarzam.

W pierwszym wypadku następuje wjazd (wkroczenie) na skrzyżowanie (z
*zamiarem* zmiany kierunku), w drugim następuje manewr skrętu w prawo
(*zmiana* kierunku) na skrzyĹĽowaniu. Dobra, teraz dawaj i prostuj tÄ™ turbinĂłwkÄ™.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:01:25
Autor: masti
Myjk wrote:

Jeste¶, widzę, specjalist± od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisuj±c po nim jazdę. S± słone paluszki i browar, będzie zabawnie. :P

teraz jednak turbinowe a nie zwykłe?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-21 23:24:39
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:01:25 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwykłe?

No, chętnie zobaczę przeciętą, wg teorii rondoprostowacza, turbinówkę. Słone paluszki i browar mam na tę okoliczność. :P

Ty jeszcze nie jesteś syty po przełknięciu Shreka? :>

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:27:55
Autor: masti
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:01:25 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwykłe?

No, chętnie zobaczę przecięt±, wg teorii rondoprostowacza, turbinówkę. Słone paluszki i browar mam na tę okoliczno¶ć. :P

Ty jeszcze nie jeste¶ syty po przełknięciu Shreka? :>

przyjmuję Twoje przyznanie się do błędu

Data: 2014-11-21 23:39:26
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwykłe?
No, chętnie zobaczę przeciętą, wg teorii rondoprostowacza, turbinówkę. Słone paluszki i browar mam na tę okoliczność. :P
przyjmujÄ™ Twoje

Przyjmujesz na klatÄ™? WeĹş...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:46:18
Autor: masti
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwykłe?
No, chętnie zobaczę przecięt±, wg teorii rondoprostowacza, turbinówkę. Słone paluszki i browar mam na tę okoliczno¶ć. :P
przyjmuję Twoje

Przyjmujesz na klatę? WeĽ...

żenada

Data: 2014-11-21 23:51:18
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti
ĹĽenada

Jednak umiesz się przyznać do błędu. Szacun.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:52:34
Autor: masti
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti
żenada

Jednak umiesz się przyznać do błędu. Szacun.

za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami. to jest żeuj±ce.

Data: 2014-11-22 00:01:04
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti
za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami.

Tobie, żeby komuś wmówić co ci się ubzdura, nawet cytaty nie są potrzebne. --
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 23:03:23
Autor: masti
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti
za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami.

Tobie, żeby komu¶ wmówić co ci się ubzdura, nawet cytaty nie s± potrzebne.

w przeciwieństwie do Ciebie uzasadniłem swoj± wypowiedĽ. I nie zmieniam
warunków i zdania co post.
EOT

Data: 2014-11-22 00:34:58
Autor: Myjk
Którym pasem wjechać na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 23:03:23 +0000 (UTC), masti
w przeciwieństwie do Ciebie uzasadniłem swoją wypowiedź.

Etam uzasadniłeś. Podałeś oczywiste dla wszystkich przepisy.

I nie zmieniam warunkĂłw i zdania co post.

Tylko wmawiasz ludziom coĹ›, czego nie napisali.

--
Pozdor
Myjk

Którym pasem wjechać na rondo ?