Ktoś chce Skareba? A może ktoś ma golenie do niego?

Data: 2010-02-19 20:28:28
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Ktoś chce Skareba? A może ktoś ma golenie do niego?
Witajcie.

Mam ze starych zapasów Skareba compa powietrznego, skok 80mm, wersja bez pivotów pod v-ki, stan wizualny i techniczny dobry lub nawet bardzo dobry. Waga 1353 gramy, w sam raz dla niezbyt ciężkiego bajkera lub dla bajkerki. Amor jest świeżo po serwisie w Plusie.

I tu jest sprawa. Potrzebuję podobnego amora ale z pivotami pod v-ki.
Ważne, aby wysokość amora od mocowania koła do szczytu korony była taka sama lub mniejsza. Waga skareba compa powietrznego z pivotami to jakieś 1500 gram więc czegoś tak 1500-1600 gramów bym potrzebował.

Mogę tego co mam zamienić na inny z pivotami, a może może ktoś ma na zbyciu zewnętrzne golenie z pivotami do takowego Skareba.

Oferty proszę na priv, niekoniecznie z Warszawy.

Seco

Ktoś chce Skareba? A może ktoś ma golenie do niego?