Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś

Data: 2015-06-14 21:22:08
Autor: t-1
Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
Tu jest link do prawa autorskiego:

http://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_%28ustawa_z_4_lutego_1994_r._tekst_jednolity_z_2006_r.%29#cite_note-eu-1

Czy ktoś wie gdzie są umieszczone jakiekolwiek uprawnienia w sprawie praw autorskich, firmy windykacyjnej przed wyrokiem sądu?

To raczej oni podpadają pod Art. 286. § 1.
"Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś