Kto¶ chce mnie orżn±ć na kilka stówek - doradĽcie co¶

Data: 2015-06-15 13:21:31
Autor: rmjkuznica
Kto¶ chce mnie orżn±ć na kilka stówek - doradĽcie co¶
Idz do prawnika bo to moga byc wyłudzacze. Mozna zgłosic do Rzecznika, oni teraz w takich sprawach pomagaja. A powinienes swojego dostawcy internetu zapytac, czy ktos sie o twoje dane pytal w zwiazku z taka sprawa, bo skoro maja twoje dane, to dane udostepniania pewnie od nich. A jezeli nie od nich, to jest jakas sciema. Ewentualnie radziłabym sprawdzić na kompie ewentualnie u dostawcy neta czy nie widac dziwnych połaczen sieciowych, bo moze miałes "niemiłego" hakera.

Kto¶ chce mnie orżn±ć na kilka stówek - doradĽcie co¶