Ktoś chce poskakać?

Data: 2011-10-31 20:57:27
Autor: Marcin Jan
Ktoś chce poskakać?
W dniu 11-10-31 20:35, neoniusz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo

Ładny uskok ;)
I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

się dziwić nie ma czemu. Nastawiają czterdziestek byle gdzie, byle był dupochron a potem jak rzeczywiście trzeba to ludzie to olewają, bo przecież przejechali tysiąc 40 i było ok.
Jestem ciekaw czy przynajmniej jakaś mała część ograniczeń  testowana jest w terenie. Czyli taki inżynier ruchu z ekipąm(policja etc.) przejeżdżają dany odcinek z taką prędkością jaką sobie wymarzyli.
A najbardziej ja kocham trzydziestki przy robotach drogowych, zero człowieka, nawierzchnia ok, ale 30 musi być.
Pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2011-10-31 20:21:55
Autor: Rafał Grzelak
Ktoś chce poskakać?
Marcin Jan wrote:

Jestem ciekaw czy
przynajmniej jakaś mała część ograniczeń  testowana jest w terenie.
Czyli taki inżynier ruchu z ekipąm(policja etc.) przejeżdżają dany
odcinek z taką prędkością jaką sobie wymarzyli.

Ale jakich wniosków spodziewasz się po takim teście? Napiszą w
raporcie, że przejechali z prędkością 40km/h i nic złego sie nie
wydarzyło, więc jest to prędkość bezpieczna i nic nie wskazuje na
konieczność daleszego jej ograniczania. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-31 23:08:31
Autor: Bydlę
Ktoś chce poskakać?
On 2011-10-31 20:21:55 +0000, Rafał Grzelak <spam@spam.com> said:

Marcin Jan wrote:

[...]

Nienienie.
"...i nic nie wskazuje na konieczność jej podwyższenia."
;>

--
Bydlę

Data: 2011-10-31 22:17:43
Autor: Rafał Grzelak
Ktoś chce poskakać?

On 2011-10-31 20:21:55 +0000, Rafał Grzelak <spam@spam.com> said:

> [...]
> konieczność daleszego jej ograniczania. :>

Nienienie.
"...i nic nie wskazuje na konieczność jej podwyższenia."

Podwyzszania? Przeciez predkosc zabija!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-31 23:41:14
Autor: venioo
Ktoś chce poskakać?

On 2011-10-31 20:21:55 +0000, Rafał Grzelak<spam@spam.com>  said:

Marcin Jan wrote:

[...]

No ale po co podwyzszac? Jak bedzie jeszcze nizej, to sie postawi 20km/h...

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-01 00:17:37
Autor: Bydlę
Ktoś chce poskakać?

On 2011-10-31 20:21:55 +0000, Rafał Grzelak <spam@spam.com> said:

Marcin Jan wrote:

[...]

Tak, siedzi sobie taka prędkość schowana za drzewem, które tylko czyha na kierowcę i gdy dochodzi do kulminacyjnego momentu, to i prędkość, i drzewo wyskakują na drogę i gonią za autem...

--
Bydlę

Data: 2011-10-31 23:50:11
Autor: Rafał Grzelak
Ktoś chce poskakać?
Bydlę wrote:

> [...]

czyha na kierowcę i gdy dochodzi do kulminacyjnego momentu, to i
prędkość, i drzewo wyskakują na drogę i gonią za autem...

Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak trzeba zapierdalac, zeby zgubic
takie goniace drzewo... :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-01 09:17:45
Autor: Bydlę
Ktoś chce poskakać?
On 2011-10-31 23:50:11 +0000, Rafał Grzelak <spam@spam.com> said:

Bydlę wrote:

[...]

A tu jeszcze może być zdradziecki znak: 40!
I co tu, szanowny panie, robić, gdy z turbo idzie siwy dym?

--
Bydlę

Data: 2011-11-01 12:14:49
Autor: Przemysław Czaja
Ktoś chce poskakać?

Użytkownik "Bydlę"

A tu jeszcze może być zdradziecki znak: 40!
I co tu, szanowny panie, robić, gdy z turbo idzie siwy dym?

Jakiś czas temu wracałem z Niemiec A4, co kilka kilometrów ustawili znaki "100" "80" "60" na odcinku ok 100 metrów. Na pierwszym "zestawie" zwolniłem, na kolejne nawet nie zwracałem uwagi - tam NIC się nie działo - droga idealnie prosta i równa, żadnych prac remontowych. Na filmiku  spierdzielili remont i zamiast ukarac wykonawcę i natychmiast poprawić fuszerkę ustawili sobie 40 w majestacie prawa, co jak widać podoba się wykształconym...inaczej.

Data: 2011-11-01 17:02:03
Autor: Axel
Ktoś chce poskakać?

"Przemyslaw Czaja" <przempo@poczta.fm> wrote in message news:j8okcu$ead$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Podejrzewam, ze to taki sam przypadek, jak w tym roku na S8 miedzy Radzyminem a Wyszkowem. Poniewaz nocami stawiali bramownice Viatoll, to postawili ograniczenia predkosci, a w dzien je "przekreslali", tyle ze nalepiajac czarne krzyze z folii szerokosci... 1-2cm, wiec przekreslenie bylo widoczne z kilku metrow od znaku, o ile ktos sie dobrze przyjrzal.

--
Axel

Data: 2011-11-01 17:46:31
Autor: Bydlę
Ktoś chce poskakać?
On 2011-11-01 11:14:49 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

To się przejedź w Katowicach - masz 50, 40, 120, 100, 140 - a wszystko na jakichś kilkuset metrach.
Zwłaszcza 40-120-100 jest fajne, bo nawet 50 metrów nie ma.
To tylko kolejny dowod na to, że znaki stawiają idioci, a podane na nich ograniczenia należy ignorować, bo są z dupy wyjęte. I ludzie się błyskawicznie uczą tego - znak kłamie.
Skutkiem są zbędne trupy, które nie zaprzątają katolickich głów ludzi u koryta (ci z Vaticanu yteż ają to w dupie, bo są zajęci walką o kasę, tfu! o życie nienarodzone).

 - droga idealnie prosta i równa, żadnych prac remontowych. Na filmiku  spierdzielili remont i zamiast ukarac wykonawcę i natychmiast poprawić fuszerkę ustawili sobie 40 w majestacie prawa

No, czyli zrozumiałeś ironię! Brawo!

, co jak widać podoba się wykształconym...inaczej.

A, jednak nie rozumiesz i wolisz grać rolę idioty.
Cóż - powodzenia!

--
Bydlę

Data: 2011-11-01 11:54:50
Autor: Irokez
Ktoś chce poskakać?
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hl0vue50snvz000news.gazeta.pl...

Podwyzszania? Przeciez predkosc zabija!

Prędkość nie zabija
tylko jej nagłe wytracenie.

--
Irokez

Data: 2011-10-31 21:10:54
Autor: Bydlę
Ktoś chce poskakać?
On 2011-10-31 19:57:27 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

W dniu 11-10-31 20:35, neoniusz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo

Ładny uskok ;)
I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

się dziwić nie ma czemu.

No, można - temu, że ktoś spartolił remont drogi.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-10-31 22:22:11
Autor: venioo
Ktoś chce poskakać?
W dniu 2011-10-31 20:57, Marcin Jan pisze:
A najbardziej ja kocham trzydziestki przy robotach drogowych, zero
człowieka, nawierzchnia ok, ale 30 musi być.

Czesto o robotach nawet tubylcy nie pamietaja, a znak stoi.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-31 22:25:29
Autor: MadMan
Ktoś chce poskakać?
Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:57:27 +0100, Marcin Jan napisał(a):

Jestem ciekaw czy przynajmniej jakaś mała część ograniczeń  testowana jest w terenie

Zapewne są testowane tak samo jak drogi rowerowe (pod względem ich
użyteczności i możliwości legalnego przejazdu). Czyli wcale. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Ktoś chce poskakać?