[Łódź] Ktoś chce przymierzyć/ kupić Biemme Sequoia WS?

Data: 2009-11-04 19:16:46
Autor: Solar
[Łódź] Ktoś chce przymierzyć/ kupić Biemme Sequoia WS?
Ktoś z Łodzi może zainteresowany bluzą/kurtką Biemme Sequoia Windstopper rozmiar XL?
http://www.rowersport.pl/sklep/product_info.php?cPath=32_51_124&products_id=3928

Ściągnąłem do przymiarki rozmiary XL i XXL, XL na pewno odpada i będę go odsyłał. Chyba, że ktoś zainteresowany. Nad XXL się zastanawiam.
Bluza oczywiście nówka, dziś przyszła, ja bym zaoszczędził na wysyłce, kupujący na przysyłce.
WS ma 2 kwadraciki komfortu cieplnego, więc to nie jest typowo zimowy ciuch. Wygląda naprawdę nieźle, odpinane rękawy, luźny krój.

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               św. Franciszek z Asyżu

[Łódź] Ktoś chce przymierzyć/ kupić Biemme Sequoia WS?