Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym

Data: 2011-09-06 18:37:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym
W dniu 2011-09-06 17:34, zdumiony pisze:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,10240614,Byly_opozycjonista_chce_dwoch_milionow_za_stan_wojenny.html

Bardzo dobry pomysł.
Trzymanie SW "w zawieszeniu" przez miło¶ciwie nam panuj±ca III RP denerwuje mnie niezwykle dlatego tez dobrze, że kto¶ zamierza r±bn±ć państwo po kieszeni. A najlepiej niech zaczn± odpowiadać personalnie autorzy SW.

--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieli¶cie w mroku, w ¶wietle będzie słyszane, a co¶cie w izbie szeptali do ucha, głosić będ± na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-09-06 18:43:33
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 18:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
A najlepiej niech zaczn± odpowiadać personalnie autorzy SW.

Zapomnij o tym. teraz rzadza ich agenciaki, ktorym przekazali wladzuchne
przy okraglym stoliku.

Data: 2011-09-06 19:18:23
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-09-06 18:43, u2 pisze:
[...]

Wiem o tym.
I wiem, że dlatego nie zrobili¶my z PRL-em tego, co Niemcy z III Rzesz± a przypominam - III Rzesza była państwem SUWERENNYM.

Data: 2011-09-06 19:24:25
Autor: u2
Ktoś chce się wzbogacić na stanie w ojennym
W dniu 2011-09-06 19:18, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-09-06 18:43, u2 pisze:
W dniu 2011-09-06 18:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
A najlepiej niech zaczną odpowiadać personalnie autorzy SW.

Zapomnij o tym. teraz rzadza ich agenciaki, ktorym przekazali wladzuchne
przy okraglym stoliku.

Wiem o tym.
I wiem, że dlatego nie zrobiliśmy z PRL-em tego, co Niemcy z III Rzeszą
a przypominam - III Rzesza była państwem SUWERENNYM.

Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_nazistowska

W latach 1959–1989 Główna Komisja Badania Zbrodni Hitlerowskich
przekazała Centrali Badania Zbrodni Narodowosocjalistycznych[uwaga 1] w
Ludwigsburgu kilkaset tysięcy oryginalnych dowodów zbrodni niemieckich w
Polsce w okresie okupacji (co najmniej 36 000 protokołów zeznań, 150 000
fotografii, kilkadziesiąt tysięcy mikrofilmów i 12 000 kompletnych akt
prowadzonych śledztw). Zachodzi obawa, że dokumentacja ta została
bezpowrotnie utracona[9].

Prof. Daria Nałęcz, jako ówczesny Dyrektor Naczelny Archiwów Państwowych
tak podsumowała w 2006 r. tę sytuację:

Utrata znacznej części tak ważnego dla Polski archiwum dokumentującego
niemieckie zbrodnie to kuriozum. Mogłabym jeszcze zrozumieć, gdyby
chodziło tylko o naszą pomoc prawną, bo do tego jesteśmy zobowiązani.
Jednakże niewykonanie kopii, brak dbałości o zwrot oryginałów, nie
mĂłwiÄ…c juĹĽ o utajnieniu tego procederu przed negocjatorami procesu
restytucji archiwaliĂłw z Niemiec, jest co najmniej niepokojÄ…ce. Mam
nadzieję, że ktoś w tej sprawie pójdzie jednak po rozum do głowy. Dobrze
byłoby wiedzieć, czy chociaż jedna ze spraw, których akta przekazano,
zakończyła się procesem lub skazaniem winnego.[10]

Data: 2011-09-06 18:24:06
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

..ale przedpiscy nie o to chodzi. Niemcy nie rozliczyli sie z Polska, bo rzadzili komunisci, a im na takim rozliczeniu nie zalezalo bo oni bardziej
uwazali sie za sowietow, anizeli za Polakow.

Po tzw. okraglym stole, komuchu byly zajete rozkradaniem Polski, a nie interesami panstwa.

Sutuacja jest w tej chwili taka, ze postkomuna doprowadzila do kolejnego zadluzenia Polski (wiekszego nawet jak za Gierka) i totalnego rozpizdzenia panstwa.

Data: 2011-09-06 20:29:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:24,  obserwator pisze:
> [...]

uwazali sie za sowietow, anizeli za Polakow.

Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.

Data: 2011-09-06 18:38:56
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.

to ty pierdolisz, bo nie czytasz tekstow ze zrozumieniem. Nie zrozumiales
tekstu przedpiscy, a teraz mojego. Ja nie rozgrzeszam Niemcow, tylko w
tlumacze dlaczego takie rozliczenie nie nastapilo.

Skoro jestes takim fanem Michalkiewicza, to powinienes znac jego wypowiedzi na
ten temat chociazby te z pod namiotu Solidarni 2010. P. Michakiewicz opowiadal jak on sam zalatwil penien problem na lini Polska
-Niemcy, ktory dla postkomunistycznych poslow byl nie do zalatwienia, bo im wszytko dynda.

TY sie w koncu zdecyduj KIM wlasciwie jestes, Polakiem czy przybleda.

Data: 2011-09-06 20:41:23
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:38,  obserwator pisze:
[...]

"Kto sie tlumaczy ten sie oskarza".

Dlatego Niemcy nigdy sie nie wytlumaczyli ze swoich aberracji wojennych.
Czyscioszki rasowe. K... ich mac.

Data: 2011-09-06 18:49:38
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
"Kto sie tlumaczy ten sie oskarza".

synek, to jest grupa dyskusyjna. Skoro pieprzysz jak pijany na bankiecie, to
cie trzeba wyprostowac.

Dlatego Niemcy nigdy sie nie wytlumaczyli ze swoich aberracji wojennych.
Czyscioszki rasowe. K... ich mac.

Ty nie sciemniaj, synek. Znasz niemiecki (i takze ruski), to napisz do nich
list i popros o wyjasnienie:)

A tak na serio: to trza ich do tlumaczenia zmusic a nie calowac po doopie tak
jak to robi Donald Kaczor.

Data: 2011-09-06 20:52:52
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:49,  obserwator pisze:
> [...]
> Czyscioszki rasowe. K... ich mac.
Ty nie sciemniaj, synek. Znasz niemiecki (i takze ruski), to napisz do nich

Chlopcze kolorowy, z tego co napisalem wynika, ze prozne zal, daremny
trud przeszlych pokolen. Niemieccy zbrodniarze zniszczyli dowody swoich
zbrodni. Are you happy now ? :)

Data: 2011-09-06 19:05:12
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Chlopcze kolorowy, z tego co napisalem wynika, ze prozne zal, daremny
trud przeszlych pokolen. Niemieccy zbrodniarze zniszczyli dowody swoich
zbrodni. Are you happy now ? :)

to ze ja z toba nadal dyskutuje, chociaz wiem ze czesto metlikujesz na tej
grupie, to nie powod abys sie spoufalal. Rozumiesz?

Nie weksluj dyskusji na manowce, tylko trzymaj sie tematu.
Dla takich jak ty narzekaczy, to wszytko jest problemem.

Czekaj az znowu przyjda np. jankesi i zrobia to za ciebie, a ty im bedziesz
robil za to kolo tylka.

Data: 2011-09-06 21:07:13
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 21:05,  obserwator pisze:
Czekaj az znowu przyjda np. jankesi i zrobia to za ciebie, a ty im bedziesz
robil za to kolo tylka.

Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

Data: 2011-09-06 19:15:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed komputerem?

Data: 2011-09-06 21:16:08
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 21:15,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed komputerem?

Ano nie, bo latwo z niego spasc :)

Data: 2011-09-07 02:09:18
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 21:15:04  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed  komputerem?

A ty buraku siedzisz przy komputerze żłopiesz piwsko i ogl±dasz pornosy?

--
stevep

Data: 2011-09-07 02:07:58
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 20:49:38  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty się lepiej poliż po swojej czerwonej doopie małpo nieczłekokształtna.

--
stevep

Data: 2011-09-07 02:06:08
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 20:29:34 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.
No chyba, żeby zwolennik PiS- pokroju "Starucha".

--
stevep

Data: 2011-09-07 15:23:09
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-09-06 19:24, u2 pisze:
Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

O tym wiem. Chodzi mi o stworzenie podstaw prawnych poprzez delegalizację zbrodniczego ustroju.

U nas nawet tego nie zrobiono, a komunizm był o wiele gorszy od hitleryzmu. Przykład pierwszy z brzegu - Wielki Głód...
--
Wolno¶ć nie przyprawiona odpowiedzialno¶ci±, szacunkiem i pokor± jest najtoksyczniejsz± trucizn± z istniej±cych...

Data: 2011-09-07 02:04:49
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 18:43:33 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

W opinii tobie podobnych debili.
--
stevep

Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym