Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak się obronić?

Data: 2009-07-14 17:14:36
Autor: Animka
Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak się obronić?
Remonty PRO pisze:

Doradźcie coś proszę.

Mnie kiedyś bankomat w ING Banku wydrukował kwitek, że pieniądze wyplacił, a pieniędzy nie wypłacil.
Jak się później okazało: dlatego, że pieniędzy nie miał.

--
animka

Data: 2009-07-14 08:38:52
Autor: Remonty PRO
Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak si ę obronić?
Sam kwitek to jeszcze nie problem. Problem, że pobrał kasę z mojego
konta, nie dał jej a powiedział, że dał :(

Czy oprogramowanie bankomatu nie powinno chronić przed takimi błędami
sprzętu???

Krzysztof

Data: 2009-07-14 15:47:11
Autor:
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):
Mnie kiedyś bankomat w ING Banku wydrukował kwitek, że pieniądze wyplacił, a pieniędzy nie wypłacil.
Jak się później okazało: dlatego, że pieniędzy nie miał
animka

Kiedyś myślałem, że ktoś zwinął mi batona. Jak się później okazało, zjadłem go sam. Rzeczowa odpowiedź, nie ma co...

A w temacie - czekaj na odpowiedź od Millennium i wtedy, zależnie od tego, co napiszą, ustosunkuj się do pisma. Rzuć też okiem na forum na stronach mBanku, tam notorycznie dyskutuje się o podobnych przypadkach z wpłatomatami i bankomatami, może znajdziesz coś, co Ci pomoże.

Pozdro,
R.

Data: 2009-07-14 17:40:33
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3htdq$k6t$1node1.news.atman.pl...
Remonty PRO pisze:

Doradźcie coś proszę.

Mnie kiedyś bankomat w ING Banku wydrukował kwitek, że pieniądze wyplacił,
a pieniędzy nie wypłacil.
Jak się później okazało: dlatego, że pieniędzy nie miał.

Bo ty jestes jedno wielkie nieszczescie i wszystko co zle tobie sie wlasnie przytrafia. Ciekawe, ze inteligentni ludzie takich przygód nie mają.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-15 19:30:39
Autor: Animka
Remonty PRO pisze:

[...]

Pewnie takim inaczej inteligentnym - jak ty ćwoku ze słomą w gumiakach.

--
animka

Data: 2009-07-15 14:06:14
Autor: witek
Animka wrote:
SQLwysyn pisze:

Bo ty jestes jedno wielkie nieszczescie i wszystko co zle tobie sie wlasnie przytrafia. Ciekawe, ze inteligentni ludzie takich przygód nie mają.

Pewnie takim inaczej inteligentnym - jak ty ćwoku ze słomą w gumiakach.

Uderz w stół, a nożyce się odezwą.

Data: 2009-07-15 12:17:01
Autor: Remonty PRO
Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak si ę obronić?
Sorki ale to mój wątek i nie życzę sobie obrażania nikogo.

Jeżeli ma ktoś coś ciekawego do powiedzenia w tej sprawie to z chęcią
wysłucham ale bez wyzwisk.

Noooo ... proszę sobie podać rączki Animka i Witek i bądźcie
grzeczni :)

Krzysztof

Data: 2009-07-15 14:28:33
Autor: witek
Remonty PRO wrote:

Noooo ... proszę sobie podać rączki Animka i Witek i bądźcie
grzeczni :)

mogę ją co najwyżej wycałować. Niech też coś z tego mam.

Data: 2009-07-15 21:57:51
Autor: Valdi.Pavlack
Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak si ę obronić?
"witek" news:h3lal4$gh2$1inews.gazeta.pl

mogę ją co najwyżej wycałować. Niech też coś z tego mam.

Powstaje jednak otwarta kwestia, czy druga strona będzie chciała zaznać
przyjemności obślinienia swojej łapki? :)

Data: 2009-07-15 15:34:23
Autor: witek
Valdi.Pavlack wrote:
"witek" news:h3lal4$gh2$1inews.gazeta.pl

mogę ją co najwyżej wycałować. Niech też coś z tego mam.

Powstaje jednak otwarta kwestia, czy druga strona będzie chciała zaznać
przyjemności obślinienia swojej łapki? :)

a ja nie mówiłem o łapce :)

Data: 2009-07-15 22:40:04
Autor: Animka
Remonty PRO pisze:
[...]

SQulwysynowi przecież odpowiedziałam, nie Witkowi :-)

--
animka

Data: 2009-07-15 17:00:16
Autor: witek
Animka wrote:
Remonty PRO pisze:
[...]

widziałem, że bedzie wolała innego.
Nie wiem czy się martwić czy się cieszyć.

Data: 2009-07-17 14:11:11
Autor: Remonty PRO
Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak si ę obronić?
W temacie proszę w temacie ;)

Data: 2009-07-14 17:55:44
Autor: Koteczek
Animka wrote:
Remonty PRO pisze:

> Doradźcie coś proszę.

Mnie kiedyś bankomat w ING Banku wydrukował kwitek, że pieniądze
wyplacił, a pieniędzy nie wypłacil.
Jak się później okazało: dlatego, że pieniędzy nie miał.

Mi bankomat BZWBK nie wydal 100 ale i nie wydrukowal potwierdzenia - kwitka. Za to z salda zniklo 100zl. Reklamacja -> 100+% wrocilo na konto.

Ktoś chce zwinąć mi 2tys. z konta ... jak się obronić?