Ktos cos mowil o bolszewii w PRL-u ?

Data: 2009-04-27 17:43:14
Autor: CYC
Ktos cos mowil o bolszewii w PRL-u ?
Herbaciarze chca "przeswietlac" wszystkie e-maile !!.
Ale zreszta co ja bede tam pisal o bolszewikach , sami przeczytajcie !
http://wiadomosci.onet.pl/1959913,12,item.html.
Znaczy to tylko jedno , ze tradycyjna korespondencja juz dawno jest czytana przez odpowiednie sluzby !.
Matko Boska co by to bylo , gdyby opozycjonista Kaczynski np.Jaroslaw dowiedzial sie , ze w PRL-u ktos ze sluzb czytal jego listy milosne ........tylko do kogo ? . Pewnie zarzadalby wojny domowej a o pomoc w zrealizowani tego "projektu " poprosil Amerykanow! .

cyc

Data: 2009-04-27 18:22:56
Autor: Panslavista
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]

    W połowie lat siedemdziesiatych zaklejałem koperty klejem
nierozpuszczalnym, a list wkłądałemj w kilkukrotnie zwiniętą folię
aluminiową - sztły dwa razy dłuzej do odbiorcy.
Podobnie długo szły listy w których częśc treśi naopisałem hieroglifami
chińskimi...
    He..he, ale eSBuce szaleli...

Ktos cos mowil o bolszewii w PRL-u ?